Publicerad 2011-09-26 20:49:57 i De bästa av Bålsta! <3,

- Vårat första bråk! VÄLKOMMEN :D




Ja hör och häpna! Ikväll va de min älskling som stod för middagen, tyckte jag hade gjort mitt! Lite misstänksam va jag när han stod i köket. Att laga mat, ja! Man har verkligen SITT sätt! och lägga sig i? självklart måste jag göra de!^^, men en spark i arslet så åkte jag ut från köket!
Resultatet med min topping blev PERFEKT! så duktig du är <3 Skit gott, och Wilja vart ännu mer förtjust.

För övrigt så har jag och Linus haft vårat första bråk efter 9 månader tillsammans!
Va konstigt de kändes, men nu i efterhand? jäkligt skönt! :D Men de tog sin tid. Vi har ännu inte blivit ARGA på varandra! Men ledsna, vilket kom fram idag efter lite prat! Kram och förlåt, sen är de bara att gå vidare. När bråkade ni första gången? Klart att man har haft små tjaffs, eller gnabbats! men lixom, där de slutar med att någon blir ledsen?

Kvällen har spenderats med idol-tittande. Dagens bidrag SÖG för övrigt!
Hur har dessa ens kommit vidare? Robin, okej. Men de andra? skäms!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-09-26 21:00:29

ser gött ut :)

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-26 23:43:50

haha det där är så himla olika! Inte bara med killar utan även med vänner.

Jag och Ali bråkade mycket första året men sedan har det verkligen avtagit till nästan inget alls.

Men ibland är allt perfekt första året o sen blir det mer. :)

Skönt för ett förhållande att veta att man klarar sig genom bråk också:)

Postat av: carro

Publicerad 2011-09-27 11:23:20

jag o exet bråka första gången efter 2 år. fyllebråk dessutom.. :( jag o nuvarande bråkar nästan varje dag. Tack o lov så går de ej ut över barnen. men man ska ju inte ha de så heller. skönt att allt funkar bra för dig.. o lycka till på torsdag..

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-27 15:20:42

gravid hormoner? min sambo har sagt de 2 gånger jag varit gravid att jag blir ett monster...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela