Publicerad 2011-09-08 19:28:42 i Renovering av lägenheten.,

- Välkommen hem till oss!








Så! Här kommer bilderna på lägenheten som många har frågat om!
Det är LÅNGT ifrån färdigt! :D köket har vi knappt rört, målat endast en gång! ska byta vitvaror etc.
Så inga större ansträngningar där inte! :) Sen är det balkongen som ska ordnas till våren! Känns lite dumt att lägga pengarna på det nu, när de ändå ska komma snö! Kan lägga de pengarna på roligare saker! :D

Nå, vad tycks?

Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-09-08 19:59:25

Vad fint ni har det :-)

Postat av: Malin- Mamma till Milla

Publicerad 2011-09-08 20:03:00

Superfint verkligen! Ni har fått in så mycket på liten plats. Som i vardagsrummet med ernan hörna och Wiljas hörna. Tycker det är jättefint verkligen! :) Vi ska gå på lite visningar nu framöver då vi ska köpa lägenhet. Längtar tills man får göra om det precis hur man vill vilket är astrist nu när vi har en hyresrätt. Allting ska vara standard! och jag hatar standard!



Skokanonen finns det på nätet eller? Herregud tycker bara det är bra när det är billigt för då gör det inget om det skulle gå sönder liksom :))



Kram

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-09-08 20:10:08

Fiiint :)

Postat av: Sanna - mamma till Embla

Publicerad 2011-09-08 20:10:57

Vad fint ni börjar få det :)

Postat av: Paulina

Publicerad 2011-09-08 20:13:39

Superfint :) Duktig du/ni är!

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-08 20:14:51

Ni har det ju SUPERsnyggt, har ju redan sagt att jag tycker du har fin smak! :)

Postat av: Emelie (mamma till Saga & Kevin)

Publicerad 2011-09-08 21:45:08

Superfint verkligen! Är helt kär i din trädtapet! och säng gaveln som du gjorde blev hur fin som helst! Jättemysig lägenhet. :)

Kram!

Postat av: Cissi - Mamma till Vidar

Publicerad 2011-09-08 22:44:56

Hur fint som helst! :D



Är fortfarande inne på att kidnappa er sänggavel ;)

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-09-09 02:14:47

Åååh vad fint!! Läser din blogg dagligen, FLERA ggr om dagen.

Du är en fantastisk mor och sambo. Du är en förebild, du är en sån bra mamma!!!



Massa fina kläder till wilja också.. Ååh.. Tack för en bra blogg!

Kram och lycka till med bebisen.

Postat av: Jenni

Publicerad 2011-09-09 18:18:51

Verkligen jättefint! :D Vart har du fått tag på byrån ni har i hallen? :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-09-09 22:31:53

Som jag sagt tidigare, du inspirerar mig! Jättefint ni har fått de :) ha en toppenhelg och sköt om dig!



Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-01-22 20:14:32

Hej.

Hittade din blogg av ren slump och gillar den redan ;)

Fint har ni hemma. Vi har också en 2 r ok, med en dotter på 18 månader men vi har löst det så fiffigt att vi köpt ett sängskåp som står i vardagsrummet, så dottern har eget sov/lekrum, vilket vi tyckte var en bra lösning eftersom vi inte kan tänka oss att flytta.

/J

Postat av: Karolina, gravid i v. 37 ♥

Publicerad 2012-02-06 13:31:38

Vilken snygg gavel ni gjort och superfint har ni det hemma hos er! :)

Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela