Publicerad 2011-09-16 23:57:43 i Gravid med lillasyster<3,

- Ultraljudet..<3



Mammas BUSIGA... Envisa... ÄLSKADE... Lilla... Sötnos!♥

När vi kom fram till Uppsala, så va jag så nervös! Va så jäkla nervig, minns inte att jag va så med wilja. Tio minuter kändes som 60 minuter helt plötsligt! <3 Kom in i rummet och då började de 45 minuters långa ultraljudet... ;)

Lilla bebisen! Ville verkligen INTE sammarbeta med oss idag. Hur vi än försökte, så ville liten inte flytta sig, H*n låg såååååå långt ner att dom inte såg nått för blygdbenet kom ivägen (därav förklaringen till trycket) jag har nämt! Lilla liten ligger ovanligt långt ner, och flyttar sig inte mer rumpan upp och huvudet ner. Hon försökte buffa och vända men inte!

Liten är FRISK! <3 Vilket är de viktigaste. Men vi hade svårt att mäta lårben, skallben och allt för att liten låg som h*n gjorde! och skräddarställning med benen! <3 Så hon kämpade på i 45 minuter till vi bestämde oss för att ge upp.

Så vi ska tillbaka om 2 veckor o se vår skatt IGEN! åååååh, iiiih! lycka och ännu mera spänning.
Ska få se liten igen!! Fick en liten bild på bebis idag.. Fick ingen profil, för såfort de va dags att trycka! Ja då kom händerna upp i ansiktet eller så klia h*n sig på huvudet! :D
Lilla trollet.

FAN SÅ GLAD JAG ÄR ATT ALLT ÄR BRA!!!
En sån lättnad.

Som det ser ut NU har jag fått ett nytt BF-Datum, den 1:a Mars! alltså bakåtflyttad 8 dagar.
Men jag ska inte lita på de, för alla mätningar hon gjorde idag var olika! så ska kolla ordentligt om 2 veckor.
Alltså, tänk om jag får TVÅ marsbarn! <3 Helt otroligt.

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-09-17 00:36:01

VACKRA människa!!!!

Postat av: Lisandra-Milos mamma

Publicerad 2011-09-17 08:21:35

Komiskt, wilja är född på samma dag som Milo va beräknad och nu är du beräknad på samma dag som Milo föddes ha ha:)



Skönt att allt såg bra ut:) kunde no ta reda på kön?

Kram

Postat av: MANDY- Mamma till River!

Publicerad 2011-09-19 07:51:18

Gud vad härlgit att allt var bra :) OCh tur i oturen att få kommer tillbaka och se igen :D

Postat av: Em - Mamma till Malva & Liten i magen.

Publicerad 2011-09-19 20:18:47

Åh, vad underbart att allt såg fint ut! Kul att ni får komma tillbaka igen också, även om det såklart kanske hade varit roligast att h*n låg bättre till vid första UL. Imorgon är det dags för vårat UL och jag är så nervös att jag nästan kräks, men samtidigt sååå förväntansfull! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela