Publicerad 2011-09-21 19:41:16 i Gravid med lillasyster<3,

- Magen, vecka 19 <3



Mammas lilla stora bebis, vecka 19! <3 Det går undan nu, snart halvtid.. Helt otroligt! Känner mig inte alls så stor, magen har verkligen stannat av! Är mindre nu än med Wilja, utan att tveka! Har inte gått upp lika mkt i vikt denna gång heller tack och lov, men det kommer väl snart kan jag tänka mig! :D

vi älskar dig! , <3

Postat av: helen

Publicerad 2011-09-21 20:08:01

trodde på flicka tidigare men nu när jag ser magen framifrån tror jag på pojke :) Hoppas ni kan se sen när ni får ta en till titt på lilla liten :)

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-09-21 20:11:01

Fina, fina magen! <3



Nu ligger vi ännu närmare i BF. Jag var ju på RUL igår och blev flyttad till den 19/2 :) Fick en annan överraskning också; det ligger TVÅ pojkar i magen och gosar sig! Helt bananas! Men allt såg jättefint ut och vi ska på ett till UL nästa vecka, så nu känns allt mindre nervöst i alla fall :)



Kram till er

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2011-09-22 08:23:15

Gud vilken fin mage du har! Jag längtar tills min mage är så stor. :)

Du är en så stor förebild för mig ska du veta, jag älskar att läsa din blogg, den är så underbar!

Tack för att du är du och skriver det du vill skriva, det uppskattas något enormt! :)

STORA KRAMAR

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-09-22 08:23:42

Hur mycket har du gått upp än så länge?

Jag går in i v.18 på lördag & har bara gått upp 1kg än så länge, med första gick jag upp 20-25kg! :O

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-09-22 08:57:24

Fina magen :) <3

Hur har ni gjort dom blommorna och trädet på väggen?

Skit snyggt :D

Postat av: Åsa

Publicerad 2011-09-22 09:29:23

Kul att se magbilder!! =)

Själv har jag BF 2/2.. första barnet, så man är ju lite pirrig.., =)

Postat av: Kamilla -Oscar 100408 ♥ Bebis BF 111226

Publicerad 2011-09-22 19:56:39

Fin mage, och sen måste jag bara få säga att jag tycker att du passar jättebra i nya hårfärgen! Växlar själv mellan rödhårig och blondin när jag känner för det, ibland båda på samma gång :)

Kram på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela