Publicerad 2011-09-11 22:50:29 i Bara Patricia,

- Lycklig? Ja! Då är man en hackkyckling.



Ja! Som rubriken. Varför är det så?
När man skriver att man är ledsen - Ja då är det fel.
När man sen skriver hur lycklig man är - Ja, men då är det en lögn? och då är det falskt.
När man är lycklig bildas det även svartsjuka - och elaka kommentarer strömmar in, inte sant?

En god vän till mig skickade mig ett SMS idag, en text.
Och den var så sann - så ärlig! Och varenda ord förstod jag mig på.
Älskade, finaste, underbaraste..
Bara för att jag lever i ett förhållande med kärlek med någon som jag älskar på riktigt, vi bråkar inte...
Jag har världens finaste unge, bara för att jag är lycklig på riktigt så blir jag en hack-kyckling. Både du & jag vet
hur mkt fasad det finns mellan dessa.
Hur mycket, hat, hur mycket bråk.. Genom avundsjuka växer hat. Jag älskar dig! <3

När jag såg denna text, detta sms. Så förstod jag verkligen! så är det. Så är det tamefan! Det gäller lixom med allt. Är man glad, är man lycklig, är man kär! - Ja, då är de en lögn för under ytan döljer de sig ALLTID något enligt andra. Men är de verkligen så? Man kan ha mycket problem med sig själv!
Men måste det alltid finnas ett problem i ett förhållande?

Postat av: Milla

Publicerad 2011-09-11 23:31:38

Hej! Jag har läst din blogg nu ett tag, kan det vara ett år nu kanske. Och jag tycker att du både är vacker på utsidan och insidan, och det har gått i generna till din dotter. Jag är glad att du har funnit Linus, och ni verkar verkligen superlyckliga tillsammans. Visst har ni säkert stunder som allt känns skit, men du väljer själv vad du vill skriva om, och vi som läsare har inte en enda anledning att fråga varför du inte skriver om vissa saker. Jag tycker du ska fortsätta skriva på samma sätt. :)



Ha det underbart, maila gärna om du vill. :)

Postat av: yasmine modell mamma och fru

Publicerad 2011-09-11 23:43:29

med oss är det också bara fint.

ska sova nu , har firat min födelsedag hela dagen fast det var några dagar försent, fyllde i tisdags.

men kul var det. kram

Postat av: Johanna 23- mamma till 3

Publicerad 2011-09-11 23:50:35

Fy fan alltså. Jag älskar din blogg just för att ni ÄR så lyckliga! Är så kul o läsa om folk som det går bra för! Men som du sa, avundsjuka it is. Vore bra för dem o skaffa sig ett liv.

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-09-12 08:21:16

det är så tråkigt att man inte kan vara glada för varandra istället!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela