Publicerad 2011-09-14 22:51:32 i De bästa av Bålsta! <3,

- Kvällen i korthet <3



Idag gjorde vi en liten omvändning! :D Soppa & pannkaka på en Tisdag! Men gott va de.
Dock så myste vi med pannkakor med sylt & glass till kvällen, tände ljus och kolla på bonde söker fru! :D
Som förra året. Jag och mimmi satt BÄNKADE klockan 20.00 och kollade :P Tyckte den där.. Ehm! otroligt vackra kvinnan va något alldeles speciellt! och hennes dejter va bland de roligaste mina ögon skådat.

Har fastnat.
Jag har aktat mig!
WORDFEUD..... Vilken jävla drog!
Klockan är alldeles för mkt, och batteriet på mobilen är på 2% ååh, nej jag har inte spelat sen 21 ;)
Linus och Wilja sover som små sedan länge! Och här på golvet ligger jag.

När slutade ni ligga på mage? :D Kan fortfarande göra de utan obehag, och ska njuta sålänge som jag bara kan! För jag saknade de SÅ SÅ mycket med Wonka! <3 Va de bästa ja gjort efter att hon kom ut.
Få ligga på mage, vilken lättnad! (sover ju alltid så).

Postat av: Anna

Publicerad 2011-09-14 23:07:56

Verkar som veckan springer förbi dig också, ville bra påminna om att det är onsdag och inte tisdag med soppa;)

Postat av: miia mamma till My

Publicerad 2011-09-15 00:41:09

Jag slutade ligga på mage samma dag som jag fick reda på att ja va gravid. Det bara blev så. Sen när magen börja växa så kunde jag inte ligga nått på magen alls, inte minsta lila bit av magen. Va så obehagligt.

En gammal klasskompis stora syster låg på mage under hela graviditeten, försöker än idag föreställa mig hur det såg ut, haha :)

Postat av: Michelle von Walden - Gravid!! <3

Publicerad 2011-09-15 09:39:03

Jag kan fortfarande ligga på mage, dock är min mage fortfarande ganska liten så kan ju ha med de att göra, däremot ligger jag inte på mage länge, sover aldrig på mage, skulle säga att jag sover typ i framstupa sidoläge, haha.



Snart kan vi väl inte alls ligga på mage, var de imorgon du hade UL? =)

Postat av: Lina-Marie

Publicerad 2011-09-15 09:50:16

vad heter du på wordfeud'? perfekt att sitta med när man ammar :)

Postat av: Kim

Publicerad 2011-09-16 21:29:28

Jag sov på mage exakt hela graviditeten! Tyckte aldrig att det var obehagligt utan fick mest domningar när jag låg på sidan.. Vilken var den vackra bonden förra året?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela