Publicerad 2011-09-14 12:54:07 i Wilja 17-24 månader,

- I <3 ZARA-Baby!



Blir alldeles tokig! Den som INTE älskar att köpa barnkläder är det nått fel på! :D Blir alldeles knäpp.
SÅ, nu har de blitt en liten uppdatering! Va inne på både Zara och H&M och kikade.

Nu kommer säkert många kommentarer in om vilka kläder jag sätter på Wilja eller inte!
SÅLÄNGE JAG kan välja, så gör jag det. Sen om hon vill ha en pippi-tröja så är de självklart att hon kommer få bära en pippi-tröja eller någon med spiderman på! MEN. Jag... ursäkta! Kan tycka barnkläder är så förbaskat gräsliga om man kollar i vissa butiker. Ibland förstår jag inte hur man kan sätta på sitt barn vad som helst!


Snart kommer den perioden Wilja vill bestämma HELT själv! :D Och de ska bli så spännande.
Hittils plockar hon bara fram, och är de nått hon INTE vill ha på sig säger hon promt till! Men hon bestämmer skor och jacka helt själv. Lilla madamen har mer skor än mamma....

Postat av: Jenna - Ung blivande tvåbarnsmamma

Publicerad 2011-09-14 14:02:41

Zara har så mycket fint till barnen! Jag såg NU att både du och Gunilla skrivit till mig på fb. Jag är aldrig inne där haha. Men har du nytt nr?

Kram

Postat av: Lilla familjen

Publicerad 2011-09-16 14:25:45

Ibland kan dom små ha svårt att matcha kläder, men det är så gulligt att se vad dom väljer själva ! (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela