Publicerad 2011-09-10 23:24:13 i Gravid med lillasyster<3,

- Era gissningar.. <3




Charlotte, mamma till Nikita: Lillasyster
Michelle Von Walden: Lillasyster
Caroline, mamma till Jennifer: Lillasyster
Sanna: Lillasyster
Ellinor: Lillasyster
Helen: Lillasyster



Josefin, mamma till Melwin: Lillebror
Caroline: Lillebror
Nicole, mamma till C & H: Lillebror
Emma, mamma till Hugo: Lillebror
Emma: Lillebror
Klara: Lillebror
Lynn: Lillebror
Alexandra: Lillebror
Cassandra: Lillebror

Så spännande att höra era gissningar! Nästan 50/50! :D 5 gissa flicka, och 6 gissade pojke.
Jag SJÄLV... Ja! Jag vet inte, olika för varje dag alltså. Är NÄSTAN bombsäker på att det är en liten flicka i magen. Men varje gång jag viker Wiljas kläder så får jag alltid känslan: Ja.. Dom här ska packas ner och aldrig komma upp igen! Alltså så är jag DÅ bombsäker på en liten lillebror.

Men som sagt, 6 dagar kvar. Sen får vi äntligen se om våran liten är frisk! Det är de viktigaste <3
Börjar bli så nervös.. Tänk OM, tänkt om nått är fel. Ush, kan inte ens tänka mig tanken. Känns förjäkligt!

Shit, tänk om dom kan se va de blir? så otroligt häftigt! <3 Tänk om de blir en till flicka.. Jäklar va tighta dom kommer bli som äldre när de är så tight.. Innan Wilja så va jag SÄKER till tusen att jag bara va en 'pojkmamma'. Men nu kan jag knappt tänka mig tanken? haha! (man vänjer väl sig). Just ni ser jag mig bara me små flickor!

Men som sagt, spännande. Bara liten är hel, de är de viktigaste för mig.

 

Postat av: Charlotte - Mamma & Gravid

Publicerad 2011-09-10 23:38:40

Ja att bebis är frisk och allt är bra med honom/henne är ju de viktigaste, men visst är man dö nyfiken på om de är en liten tjej eller pojk i magen :) Fick veta på mitt ul igår att de är en liten tjej i magen :)

Postat av: Josefin - Melwins mamma

Publicerad 2011-09-10 23:56:00

Hej fina du!



Nä jag blev så sjukt arg, jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller spotta henne rakt i ansiktet. Men hon gick ju där ifrån men väldigt bestämda steg, as arg! Fick äta upp sin egna skit lite lätt, men de rör inte mig ryggen. Det är tråkigt att det ska bli så, men jag tycker inte man tar fram Melwin när de passar en själv. Och absolut inte efter ett år, hon kollade inte ens på honom. Han fick inte ens ett grattis på sin födelsedag av varken sin pappa, farmor eller farfar.. Något som jag tycker är sjukt. Men jag kommer aldrig förstå, jag vill nog inte ens förstå.. Kanske inte meningen, jag är iallafall inte som dem, och kommer aldrig bli en sådan vidrig "farmor" som hon är..

KRAAM<3

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-11 00:23:58

Jag tror att det är en pojke, en liten pojke:)

Postat av: Josefin - Melwins mamma

Publicerad 2011-09-11 00:33:23

Hej fina du!



Nä jag blev så sjukt arg, jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller spotta henne rakt i ansiktet. Men hon gick ju där ifrån men väldigt bestämda steg, as arg! Fick äta upp sin egna skit lite lätt, men de rör inte mig ryggen. Det är tråkigt att det ska bli så, men jag tycker inte man tar fram Melwin när de passar en själv. Och absolut inte efter ett år, hon kollade inte ens på honom. Han fick inte ens ett grattis på sin födelsedag av varken sin pappa, farmor eller farfar.. Något som jag tycker är sjukt. Men jag kommer aldrig förstå, jag vill nog inte ens förstå.. Kanske inte meningen, jag är iallafall inte som dem, och kommer aldrig bli en sådan vidrig "farmor" som hon är..

KRAAM<3

Postat av: Malou

Publicerad 2011-09-11 10:57:16

Jag måste bara säga att efter att ha följt din blogg ett tag nu så tycker jag verkligen du är helt fantastisk, en förebild helt enkelt! De som är elaka mot dig och din familj, de är bara idioter. BAJS på dem! Jag har aldrig träffat dig och känner inte dig mer än via bloggen men det jag läser och ser, ja jag tycker du är en grym mamma och en grym person! Kämpa på! :) KRAM

Postat av: helen - mamma till Lea och BF jan 2012

Publicerad 2011-09-11 12:08:51

Jag får känslan av att de är en lillasyster :)

Postat av: lynn

Publicerad 2011-09-11 17:52:35

Jag drömde om dig för några veckor sedan och du hade precis fått en liten pojke, gissar på det!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-09-11 19:54:02

Jag tror att det är en lillebror :D

Postat av: Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Publicerad 2011-09-11 22:44:10

Jag tror på en liten pojke :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela