Publicerad 2011-09-15 15:39:22 i Wilja 17-24 månader,

- Du är så DUKTIG!



Mamma är så stolt över dig lilla vän! <3
Jag och Pappa S gick upp till dagiset, förväntade mig en jätte grinig tjej som inte kunnat sova.
När vi kommer dit vid 12.30, så är de tyst! inte ett barn som är uppe och leker. Alla 16 låg och sov.. Helt i chock frågar jag om dom gått ut med Wilja? nejdå! hon ligger inne på madrassen och sover.. <3

LILLA STORA TROLLET SOMNADE SJÄLV PÅ MADRASSEN!
Förstår ni att min prinsessa har ammats i 17 månader, fri i ca 4 veckor nu. FÖRSTA gången hon somnar utan mig själv, och inga problem? FAN VA STOLT JAG ÄR!!! <3

Vid 13.45 så vaknade hon! Såg mamma och pappa på en gång, vi fick kramar och pussar! satte oss i soffan och läste en bok. Hon med sin kisse i handen, hon släpper den inte!

Jag är så GLAD över att jag har en sån trygg liten tjej! Så trygg i sig själv. Och hon VET att mamma alltid kommer tillbaka! <3 På gott & ont att åka mellan Pappa & mamma ibland hon VET att jag alltid finns.
Är mäkta imponerad!
Summasumarum: Denna inskolning har varit ÖVER förväntan! Inte ett gnäll, helt jäkla otroligt.
Fröknarna är impade, och mamma är ja! Stoltaste någonsin^^,

Postat av: Lilla familjen

Publicerad 2011-09-15 16:33:20

Vad duktig ! Alltid kul när det går bra (:

Postat av: Lisandra-Milos mamma

Publicerad 2011-09-15 20:20:55

Va skönt att det går så bra med dagis:)

Det är bra för mammahjärtat:)

Postat av: Marielle

Publicerad 2011-09-15 20:53:44

vilken duktig tjej! :)

Postat av: LindaBitterfittanStellberg

Publicerad 2011-09-16 08:19:25

DU är också duktig fina du.

Är stolt över er båda, Dagis är en stor förändring. men med tiden har jag lärt mig att förändringar inte alltid är något negativt.



Säger det igen... SAKNAR er.

Postat av: Nea- 2barnsmamma till en 08:a & 09:a

Publicerad 2011-09-16 16:22:14

Ååååh vilken sötnos hon är! mössan är jag helt förälskad i. Skulle fråga dig var den vart köpt men hittade den på KappAhl här om dan, så en sådan får min lilla tjej också ha!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela