Publicerad 2011-09-19 12:13:33 i De bästa av Bålsta! <3,

- Dagens Mama.



Så!
Efter att ha varit utan data hela helgen och UTAN telefon så är jag glatt tillbaka i verkligheten! :D Tiden har spenderats hemma hos syster på landet. Mobilen har varit lagd på hyllan, nåra meningslösa försök till att spela Wordfeud!^^, men det har icke gått så som jag önskat! Missat planer, glömt bort saker och ångest där efter. Men man är inte mer än människa och ibland blir det så! Igår så åkte vi in till Södertälje! väl där kom jag på att jag skulle iväg, men hade ingen mobil med mig. Så strosa runt där, och väntade på bussen skulle komma! Hem till Gosia igen. Väl framme så började projekt: READ-HEAD! :D

La först i en kopparguld, bara för att få bort de VITA jag hade. Blev rosa (precis som jag förstod!) tur att man inte är efterbliven när det gäller färgning! annars hade de varit jobbigt o gå och se ut sådär o köpa en ny! ;D i med en riktig koppar ORANGE! Bara för att pigmentera det. Och idag så satte jag i en Kastanj! för att få lite mer rött i det hela.

Svårt o säga om jag är nöjd? :P Vill ha de lite mer orange! riktig koppar-färg! SÅ snyggt till hösten. Men det är en toning, så kommer sköljas ut alldeles snart. Så i med en röd :) Jag kommer väl att vänja mig!

Efter att ha varit blond SÅ länge är de rätt svårt att kolla sig i spegeln! :D
Minns ni hur MÖRKHÅRIG jag va när jag väntade Wilja? På förlossningen med henne va de nästan svart.

HISS ELLER DISS?

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-19 12:39:54

Hiss :)

Postat av: Tittie

Publicerad 2011-09-19 12:48:27

Supersnyggt! Ger hela dig så mycket mer färg :)

Postat av: Erika

Publicerad 2011-09-19 13:41:55

Nejmen, är de inte min sjal jag ser på bilden? ;)

Postat av: Katinka, mamma till Elias + bebis i magen

Publicerad 2011-09-19 13:45:33

Du passar jätte bra i den den färgen :)

Postat av: Klara

Publicerad 2011-09-19 14:41:12

haha men dåsa :) Fint! Kram

Postat av: Elin

Publicerad 2011-09-19 16:12:58

Sketasnyggt!! :)

Postat av: joi

Publicerad 2011-09-19 16:50:15

HISS!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-19 17:35:51

Såååå snyggt syrran! HOT HOT! Love ya!

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-09-20 16:56:51

Åh, så bra du passar i rött! Jag kör alltid på röda toner till hösten/vintern, tycker det är så snyggt! :)



Sv: Ja, nu har vi minsann varit på vårt UL - och OJ, vilken chock det blev! Vi ska få TVÅ små killar! Kan du förstå? Haha :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela