Publicerad 2011-09-26 13:32:55 i Gravid med lillasyster<3,

- Dagens lilla mage!




Dagens Mamma-mage! <3
Som jag längtar efter att få se dig igen, på TORSDAG! snart snart snart.
Ursäkta för att jag visar upp mina amnings-booobs! efter 17 månaders amining så kan dom tyvärr inte vara så perfekta som dom en gång var!^^, den tiden är long gone.. hasta la vista! - kärt barn har många namn.

Men värt de! så jäkla värt det.
Tänka på sig själv före sitt barn är sjukligt enligt mig, brösten får bli som dom blir! Kan man amma, så ska man amma enligt mig.

Postat av: Sanna - mamma till Embla

Publicerad 2011-09-26 16:37:04

Själv kunde jag inte amma längre en nån vecka och dom är förstörda i vilket fall .. Känns som graviditeten gjorde endel med kroppen . Den dagen man har råd blir det lätt att fixa dom ;D

Postat av: Moa Blom

Publicerad 2011-09-26 17:35:37

Åhh vad jag längtar tills jag får en till kusin!



Patti, kan du göra en tjännst åt mig? Kan du sätta min blogg bland alla länkar och göra ett kor inlägg om den?

Puss och kram och hoppas att vi ses snart <3

Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

Publicerad 2011-09-26 19:34:31

jag kommer garanterat amma om det går :)



och så fin magen är!

Postat av: Trixie; en medveten mammas vardag

Publicerad 2011-09-26 21:19:37

Åh vad mysigt! Har egentligen alltid tänkt mig att bara ha ett barn men man blir ju lite påverkad av att se sånahär fantastiska bilder ;)

Stor kram!

Postat av: sofia

Publicerad 2011-09-27 21:55:10

Så fin! Själv är det ca 6 veckor kvar. Längtar så jag blir tokig! =).

Kommer såklart också försöka amma så mycket det går. Får hoppas att det inte blir för hängiga bara =P.

Dina verkar ha klarat det bra btw ;) hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela