Publicerad 2011-09-19 17:18:35 i Wilja 17-24 månader,

- Dagen med lilla Wilja! <3


Effektiva dag!
Lämnade Wilja på dagis vid 09.00, i det VÄRSTA tänkbara vädret! Jesus vad de regnade.... Sen sprang jag hem fort utav bara helskotta! Men kom på. Va tvungen att ta mig till centrum, 1.6 km dit, och lika långt tyvärr hem! :P MEN!! Fick ju en cyckel häromdagen! Så tänkte på att använda den.

Den absolut värsta cyckelturen jag tagit i spöregnet! Väl framme kunde jag vrida om mina kläder som en trasa... Mascaran va totalt över HELA ögonen! ;)
När jag kom hem så blev det att n j u t a av ett långt långt bad! så skönt så.

Linus ringde, luncha tillsammans på Maithai <3 Vilken lyx sisådär klockan 11 att få äta tillsammans med honom! Sen efter han sluta så hämta vi hjärtat på dagis. Sovit och ätit så bra! De är så härligt att de går så bra för henne.

Nu har vi ätit middag och tar det lite lugnt! Busat omkring här hemma sen vi kom hem.
Igår somnade Wilja 19.00 och vaknade: 07.30, LÅÅÅNG sömn! så undrar hur de blir ikväll :)

Postat av: Ellinor

Publicerad 2011-09-20 13:03:17

Haha, kan du inte filma när hon säger sådär!? :D Har inte sett film på henne på jättelänge!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela