Publicerad 2011-09-22 23:30:51 i Måste ha - Wanties,

- Babystuff.





Varför går jag inte bara och lägger mig? ligger och suktar på bebissaker, kläder till Wilja!
Blir tokig. Finns så så mycket fint! Och speciellt i unixes!!!
Vad ska jag ha för overall till henne iår? :D
Hon hade en didriksson förra, och känner väl lite sisådär med den. Ett annat märke detta år!

Har ni några tips på SLITSTARKA, vattentäta och VARMA overaller!?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-22 23:42:48

P.OP utan tveka! dyra, men helt klart värt varenda peng...kan ju sälja efter vintern oxå o få en bra slant ;)

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-23 00:35:36

tack:)

Jag tycker om Everest overallerna:) De är fina och var väldigt bra!

Men det är ju en djungel av overaller! :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-09-23 07:09:16

Tack för svaret :) funderar nämligen på att köpa en likadan kamera som du har så kollar mest runt hur den är :)

Måste bara säga att bebisoverallerna såg riktigt musicstation ut.

Hoppas ni får en bra helg

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-09-23 07:14:02

Jag har köpt en Molo polaris (tex på babyshop). Riktigt slitstark, snygg och med vattenpelare på 8000mm. Kostar dessvärre mellan 1200-1500:- men jag fick tag i en i nyskick på tradera :) Tror den är rätt snarlik med Pops overaller men tycker Molos är snyggare och de har superbra andrahandsvärde om man nu funderar på att sölja vidare :) KRAM på dig

Postat av: Katarina

Publicerad 2011-09-23 07:19:17

Isbjörn of sweden, dyra men min son har aldrig varit minsta lilla kall eller blöt. Finns inte ett märke på overallen trots mycket utelek (Sonen var 1½ förra vintern) Har köpt en isbjörnoverall även iår!!

Postat av: Sissela

Publicerad 2011-09-23 07:45:08

Polarn o pyret är absolut bäst i mina ögon,Måns hade en molo förra året som var kanon men nu är det ju dagis tider och lite mer slit på kläderna,så pop har vi köpt iaf :) lucka till!

Postat av: josephine - mamma till Vira

Publicerad 2011-09-23 07:58:30

Mackinley eller hur det stavas. Har vi köpt till Vira i år. Upp till 1000 vattenpelare. Så hon kan bli blöt med den. Slitstark. Vår kompis jobbat på Intersport och han kan sånt där så han fick ta fram den bästa. Måste ha bra saker nu när hon går på dagis och är ute hela tiden. Kramar

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2011-09-23 08:13:15

Vi hade Ticket to heaven, aldrig en dag och C gick kall eller blöt! Suveränt märke!!

Postat av: Sandra - mamma till Elwin

Publicerad 2011-09-23 09:11:28

Overallen längst upp till höger har jag till min kille och den är superskön och perfekt när de blåser ute :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-09-23 10:09:06

Åh, hade köpt båda bebisplaggen i tisdags till en kompis men fick veta att de sku bli för små. Om jag inte varit så snabb å byta kunde jag gett dem till dig istället :( kram

Postat av: Marielle

Publicerad 2011-09-23 10:58:21

Jag lägger min röst på fix från lindex, hade pop förra året men köpte en fix detta året. Fix verkar faktiskt minst lika bra om inte bättre och ska kunna stå emot riktigt mkt vatten. Stora tjejen har jacka och täckbyxor från mckinley som jag också varit nöjd med från förra vintern :)

Postat av: Natha

Publicerad 2011-09-23 11:42:48

Cool kidz hade jag till min äldsta son förra året jag tyckte den var jätte bra aldrig blöt eller ngt sånt. Sen finns den på Hi-sport så där kostade den bara 300 ist för 900 :p hahah :D

Postat av: Louise&Isabella + bebis i magen- BF 24 januari

Publicerad 2011-09-23 11:51:03

8848 alltiude är de bästa!! finns nog bara på Intersport, iaf här i kristanstad.

Postat av: tittie

Publicerad 2011-09-23 16:37:01

overallerna från molo är super. inte för tjocka och slitstarka.

Postat av: Stephanie

Publicerad 2011-09-23 21:37:37

Om du verkligen vill ha en bra och (100%) slitstark overall så bara MÅSTE du köpa Stadiums EVEREST overall för 999:- Min son hade den förra vintern och jag lovar dig att han var inte det minsta nådig mot overallen. Han åkte på en iskana varje dag hela vintern och jag lovar dig att den ser så gott som ny ut. Finns absolut INGA märken på den. Sonens dagmamma tyckte att den var så bra att hon till och med rekommenderade den på föräldramötet. Köp den, den är värd varenda krona!



http://www.stadium.se/mode/juniorklader/ytterplagg/121372/everest-k-ss-overall-f11

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-09-23 22:26:05

Name it storm e grym ;)

Postat av: Mamma Evelina

Publicerad 2011-09-23 23:13:02

Kappahl har ju så fina babykläder! :)

Postat av: Marika - mamma till Albin & Ella

Publicerad 2011-09-26 19:39:02

vart har du hittat dessa kläder? koftan med fusk pälsen var ju jätte fin :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela