Publicerad 2011-10-06 11:44:59 i Måste ha - Wanties,

- Tror jag dör så söta!



Jag älskar verkligen KappAhls barnkläder, dessa fina onepieces kommer flickorna springa omkring i! <3
Vilken butik handlar ni de mesta av era barnkläder på?

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Publicerad 2011-10-06 12:10:50

Varga hon har både den blå/röda och den rosa/röda! :) Hon är så otroligt söt och det är så himla behändigt att bara dra på dom.. :)



Rösta på mitt bidrag på The Voice Sverige är du snäll. :)

http://thevoicesverige.tv4.se/2011/auditions/angla-norberg/



KRAM!

Postat av: Katinka, mamma till Elias + bebis i magen

Publicerad 2011-10-06 12:11:34

För himla söta är dom <3

Handlar oftast på HM eller Lindex, dock så har Kappahl verkligen fått in lite mer och snyggare till pojkar så mera shopping där :)

Postat av: josephine - mamma till Vira

Publicerad 2011-10-06 12:18:53

Så fina

Postat av: Amanda 19, mamma till Jolene

Publicerad 2011-10-06 12:25:04

Vilken strl går one piece upp i? 86 eller större? :)

Postat av: Theresé

Publicerad 2011-10-06 13:00:50

Hej, jag måste bara säga att jag tycker du har en sån fin och inspirerande blogg. Du verkar så duktig på allt för att vara så pass "ung" som du är.. Laga mat mm... Jag väntar också en liten i April, å längtar enormt.. vad kul för er med en liten flicka till. Själv har jag ett bonusbarn, en liten kille på 4 år, så det ska bli kul med ett syskon till honom! Hoppas det blir bättre med din foglossning.. Har du något bra tips på någon god soppa? Jag älskar också att laga mat.... Kramar från Theresé från Luleå :))

Postat av: Jannika, mamma till Jillian

Publicerad 2011-10-06 13:42:50

kan tänka mig att de snappar upp ett och annat på dagis altså!!

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Publicerad 2011-10-06 14:01:10

Jag skrev aldrig en förlossningsberättelse.. jag glömde helt bort det. Har funderat på att göra det nu i efterhand men också glömts bort. Kanske tajm att göra de. :) Skoj att ha kvar.



Kram!

Postat av: Ängla Norberg - Livet som mamma & fru

Publicerad 2011-10-06 14:07:16

Jag har aldrig sökt för jag har aldrig vågat.. inte trott jag har varit bra nog. Men nu hoppas jag att det blir några röster. :) hihi.



Jag funderar på att göra hårförlängning och vi ska ju flytta ner till sthlm innan nyår.

Finns det möjlighet att man kan få hjälp utav dig eller är det bara nära kompisar? :)



KRAM!

Postat av: I

Publicerad 2011-10-06 14:16:48

Mm, kappahl har fått in mycket fint!

Postat av: jessica - mamma till joline

Publicerad 2011-10-06 14:21:15

det farligaste är att KappAhl nu har öppnat webbshop! farligt för plånboken nu när dom fått in jätte mycket fint :)

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Publicerad 2011-10-06 14:53:14

Otroligt fina! Jag är såå sur för det finns inte i större strl till mina barn :(

Postat av: Moa

Publicerad 2011-10-06 15:11:41

Var inne och kollade också, riktigt fina kläder. Frestande att dubbelklicka på köp! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela