Publicerad 2011-10-04 15:00:57 i Gravid med lillasyster<3,

- Magen idag!




Magen idag!
Blir så virrig av detta att vi flyttades tillbaka, alltså så går jag INTE in i vecka 21 på Onsdag, utan jag byter numera vecka på Torsdagar därmed så går jag in i vecka 20. Och eftersom jag har fått ett NYTT BF datum, så sägs det att hon är beräknad att komma till oss den 1 Mars istället för 21 februari.
Dock tror jag IALLAFALL att bebis kommer komma i Februari! Gud kan väl inte va så ekak o ser till att jag går över tiden med båda två? Eller så gör han de ;)

Kul om både fyller i Mars..... Både 18 årskalas och 20 årskalas! Wooooopa :D <3

Låt mig tillägga, det är INGEN Olivia! De namnet hade vi till Wilja! :)
Men som med henne, så kommer jag inte att tala om namnet förns hon är här, likaså som med Wiljas. Två rätt ovanliga namn som vi vill hålla för oss själva en stund :)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-10-04 15:14:38

Du är inte tråkig, jag förstår :) Det blir säkert ett jättefint namn hur som helst! Kramar

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-10-04 15:16:48

Och tack snälla för den fina komplimangen! Kramar

Postat av: Madde

Publicerad 2011-10-04 15:34:34

Är det en Olivia? =P

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-10-05 01:04:58

Jag gissar på Ottilia, Ofelia eller Odette :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela