Publicerad 2011-10-20 23:58:51 i Bara Patricia,

- Bloglovin?




Hm! Jag undrar en sak, jag har ju nu över 1200 unika läsare varje dag! :) Men använder ni er av Bloglovin eller skriver ni i adressen till bloggen varje gång för o se om jag har uppdaterat eller inte? :D
Fan va jobbigt o behöva gå in hela tiden istället för o bara logga in och kolla? :D

Om ni vill lägga till, så har ni en liten länk till vänster om er!
Gonatt på er alla från oss tjejor. ♥

Postat av: emma nilsson (:

Publicerad 2011-10-21 06:06:30

jag följer på bloglovin! :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-10-21 07:49:34

Jag har dig sparad som bokmärke eller vad det heter både på datorn och mobilen, så jag "måste" klicka mig in några gånger om dagen för att se om du skrivit! ;) Har faktiskt aldrig testat blogglovin, fast det kanske man skulle gjort.... :)

Postat av: nathalie 17 år och gravid

Publicerad 2011-10-21 08:31:40

Jag har lagt till din blogg som favorit bokmärke på min dator så jag klickar mig lätt in på bloggen och kollar om du har uppdaterat något :)

Postat av: Helena

Publicerad 2011-10-21 08:53:50

6 timmar med sonen men hade nog gått fortare ifall jag inte tagit ryggbedövning, var öppen 7 cm när jag kom till förlossningen, vattenavgång och slemproppen gick hemma. Med dottern som är 2:an så börja jag känna nåt redan 2 veckor innan det var dax, har inget minne av att slemproppen gått man natten allt började så fick jag slemmiga blodiga flytningar/ slemproppen troligen sen gick vattnet ännu en gång. Antog att jag skulle få samma förlopp med båda men med 2:an gjorde värkarna mycket ondare. Fattade ganska fort varför för när hon undersökte mig på förlossningen var jag öppen 9 cm så 45 minuter senare sen hade jag klämt ut en bebis. du kan läsa förlossnings berättelsen om du vill, finns under graviditet 2. när jag fick min första så barnmorskan att jag hade en kropp att föda barn. jag som liten tjej blev glad för det. när man alltid fött höra att man är liten och smal blir man glad när man klarar att göra saker som folk inte tror man ska klara egentligen. barnen är födda i vecka 36+2 och 35+5 antagligen för att barnen formas efter min kropp. men de har ändå varit normala för den veckan lilla tjejen var till och med större än hennes bror och hon föddes ju lite tidigare också.

Postat av: Nicole - mamma till C & H

Publicerad 2011-10-21 08:54:43

Bloglovin :)

Postat av: Andjela

Publicerad 2011-10-21 08:58:34

Jag skriver i adrssen :)!

Kram <3

Postat av: helen

Publicerad 2011-10-21 09:00:13

Jag har en länklista på favoriter, hade bloglovin förr men blev galen när man inte orkade kolla på någon dag eller var bortrest och skulle sitta och radera en sådär mellan 200-500 inlägg så nu tittar jag in på mina favoritbloggar ca 1-2 gånger per dag och ser om de är något uppdaterat vilket de oftast är :)

Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-10-21 09:08:18

Jag har dig på bloglovin :)

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-10-21 09:41:55

Jag kikar in via adressen, har aldrig gillat Bloglovin', tycker bara det är meckigt :p



Sv; Haha, tack! Jag tycker i och för sig inte att jag är så "hård", utan det är ju en del av vår livsstil och vardag, då blir det naturligt :)



Klart att det är okej med länk! Jag ska ta & uppdatera min lista snart också, för jag har samlat på mig en hel del nya, roliga bloggar det sista :)



Hoppas du & söta Wilja får en finfin dag! Kram

Postat av: caroline

Publicerad 2011-10-21 10:08:52

Jag använder mig utav bloglovin :) Enklast så!

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Publicerad 2011-10-21 10:51:46

Jag har dig redan på blogloviin :D

Postat av: Lilla familjen

Publicerad 2011-10-21 14:53:34

Bloglovin !

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-10-21 15:03:08

Jag använder mig av bloglovin. Är så mycket smidigare :)

Postat av: nina - mamma till Ludwig <3

Publicerad 2011-10-22 20:46:35

Jag går då in på din blogg,via favoriter. Inge blog lovin här inte ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela