Publicerad 2011-11-01 16:21:44 i En annan del av Stockholm!,

Försök att trycka ner, du lyckas inte.


Sitter nu på tåget och det känns som himlen har lättats.. Känner mig lätt, känner mig inte längre bitter. Jag är inte arg, inte ledsen.. För i all denna soppa så vet vi om vem som har rätt & inte. Bara jag har det på mitt samvete, och du själv. Det är det viktigaste! Jag har bara en fundering. Något som jag inte kan släppa, varför? Och vad får man ut av detta? Mår man bra själv som gör såhär? Vad har du vunnit? Enligt mig, absolut ingenting. Säger bara hur långt man kan gå av ilska och avundsjuka!

Efter en mysig lunch med mamma så är jag nu påväg hem till mina hjärtan. Längtar så förbaskat efter att få borra in ansiktet i älsklingens famn! Vad skulle jag ha gjort utan dig? All styrka du ger mig, allt pepp. Att du är den du är för oss! Så tacksam över att jag får vara lycklig med dig.

Hoppas att de har gått bra för gumman på förskolan idag, en lång dag! Bloggar sen när jag kommer hem. Är helt matt, tom men lättad. Att bara få prata! Att det kan ge en så mycket?

Och vet ni! Jag kan också, jag ska bara ta steget och verkligen våga. Jag blir inte svagare, bara starkare av alla motgångar! Jag är fortfarande så ung, är bara och känner med tårna på livet som skall komma.

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-11-01 17:23:39

Jag är lite nyfiken på vad som har hänt? Då jag inte fått ngt lösenord till din "hemliga" blogg, där jag antar att det står lite mer, kan jag inte riktigt sätta mig in i vad som hänt/händer. Jag önskar er dock all lycka & att det löser sig för dig/er vad som än sker!



Kramar



Ps. du verkar stark, otroligt stark!! Hejja dig!

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-11-01 17:36:02

Styrkekramar till dig från oss! Stand tall, stand strong <3

Postat av: viccan

Publicerad 2011-11-01 20:57:41

sötnosen då!

Postat av: L

Publicerad 2011-11-01 21:49:12

Ääääälskar din blogg! Läser den dagligen! Är faktiskt bekant med dig ;) du kan nog inte gissa vem jag är ens! Lite roligt dock hih! Men nu undrar jag en liten sak! Har aldrig kommenterat förut så det betyder att jag är rätt så "nyfiken" .. Vad är det mer i detaj som har hänt? Försöker läsa mellan raderna..

Går dock sådär..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela