Publicerad 2011-11-29 19:58:26 i Bara Patricia,

- Nu har vi landat hemma i Bålsta.




Behöver jag säga mer än att lugnet har ramlat över mig, och att vi äntligen har kommit hem?
Meningen va att stanna hemma hos Mamma idag! Men vid 17 så kom paniken krypandes över mig... Och allt jag ville va bara att åka HEM! Så kollade tåg lite snabbt, vid 18 lämnade vi Gnesta. Sen kom jag till stationen här i Bålsta vid 19.04. Jag måste få säga att jag ibland ÄLSKAR SJ. Den annars så långa resan tog ett litet ögonblick, snabbt byte vid centralen. Susade förbi alla stationer och hem kom jag! på 64 minuter, jag är riktigt imponerad! :D klart värt varenda krona som de kostade lite extra!

JAG ÄR HEMMA!♥

Nu ska jag vänta på att trollet ska somna, (hon är helt överlycklig över att vara hemma!) springer runt i hundra här hemma och leker med sina leksaker. Så idag, ja. Då får hon va uppe tills hon är riktigt trött och bara vara! Har varit så mycket för henne dessa dagar, och se henne så glad och leka med alla sina saker gör mig så lugn! Njuter verkligen. Och imorgon får hon gå till Dagis och leka med alla sina kompisar♥ Nu hoppas jag att vi kan STANNA hemma! Mamma ska verkligen vila, och inte göra hundraåttio saker samtidigt som jag är ganska känd för. Är de stökigt, let it be!


När trollet har somnat så ska jag sätta mig och läsa igenom era kommentarer en vecka bakåt och svara på alla som jag hinner! Åter igen, ett varmt och stort tack till er.

Postat av: Sanna - mamma till Embla

Publicerad 2011-11-29 20:47:07

ååh,skönt för dig att få komma hem.Har allt kikat in här hela tiden,varit lite små oroligt!

Postat av: Sara

Publicerad 2011-11-29 21:00:13

Välkommen hem säger jag :)

Måste kännas otroligt härligt!!

Vila nu och njut <3



Massa kramar

Postat av: kajsa akterhag lyxell

Publicerad 2011-11-30 08:39:43

Välkommen hem! Hoppas att allt kommer vara lugnt så ni kan vara hemma nu! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela