Publicerad 2011-11-22 10:10:09 i De bästa av Bålsta! <3,

- Jag är slut som artist!




Wilja jag älskar dig mer än livet själv!

Men just nu är jag en trött m a m a med tålamod till noll. Har knappt sovit något alls inatt, Wilja har bökat omkring! bestämde sig för att gå upp och leka vid 3 vilket jag inte tyckte om då jag precis hade somnat! Det tog 40 minuter, sen så sov vi igen för 20 minuter.. sen började vi om, så har de varit hela natten lång♥ Sen vaknade vi imorse, frukost i magarna och iväg med skrutt till förskolan! Och hon blev så glad så. Och utan att skämmas så NJUTER jag nu av att få en stund helt själv här hemma...

Och idag ska Wilja till Pappa och jag ska lägga mig innan klockan slår 8 ska jag lova er.. vakna upp imorgon, blir en piggare & gladare mamma! hämta hem de förhoppningsvist glada trollet :D

Nu blir det att städa undan här hemma & få det fiiint! :)

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-11-22 11:07:21

sv: Ja heja loppan! Idag är det mycket lugnare med förvärkarna. Kommer lite sammandragningar men inte mer än så. Mensmolet är borta. Jag är beredd på att gå över tiden då jag tror att jag kommer göra det. Men man vet ju aldrig. Oftast så brukar man inte göra det då det första barnet kom i tid :) kramis

Postat av: Malou

Publicerad 2011-11-22 11:11:05

Jag klippte "bara" av ca 10cm igår men.. sen fick jag någon sjuk impuls och färgade + slingade om hela håret och som pricken över i:et gjorde jag en brazilian frizz out. Googlade idag vad det egentligen innebär och det är typ.. ja cancerframkallande, hår kommer vara så slitet att det antingen går av eller måste klippas av när det väll tvättats ut (typ som en 12v toning). Så efter jul är jag döende och skallig. Tänkte att jag vill vara fin när jag begravs i långa vackra extensions.. =( Överlever jag så .. långa extensions för att se ut som jag brukar. Mår illa av tanken på att gå runt i kort hår. Du är ju skitsnygg i det, jag ser mest ut som ett troll.. BUHUUUUU :( Dessutom kostade det så mycket så jag blir nog tvungen att lägga ut mig själv på blocket haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-22 11:27:09

Hallå! Finns det möjlighet att mejla dig ang förlängning? :)

Postat av: Jessica - mamma till Joline

Publicerad 2011-11-22 11:34:58

Jag jobbar, men inte allför ofta. Jag vill ta vara på tiden som jag får vara hemma med Joline.

Men eftersom att jag jobbat en vecka för lite enligt försäkringskassan så försvann med föräldra och sjukpenning som jag räknat med. Och när det krisar sig på jobbet så hoppar jag gärna in då min dagspeng hos försäkringkassan är en timme på jobbet.

Vissa ser mig som en "dålig mamma" för att jag jobbar, men vi lär också försörja oss, 3-5 timmar någongång i månaden är allt jag jobbar & Joline är ibland med mig vissa stunder eller så är hon med mormor på stan medans pappa jobbar :)



Åh! det förstår jag, då väntar jag med spänning ;)



Kram!

Postat av: Eriiza

Publicerad 2011-11-22 11:49:23

Haha, ja jag tycker att namnet är avgörande för barnet

det speglar verkligen deras personlighet. =)

Postat av: Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Publicerad 2011-11-22 12:47:46

Måste bara säga att jag ÄLSKAR hur din header ser ut. Har du gjort den själv? Ska göra en ny till min tänkte jag, har du tips om vilket program jag ska använda mig av?



Förövrigt har du en supersöt dotter :)

Kramar Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela