Publicerad 2011-11-17 09:07:16 i De bästa av Bålsta! <3,

- Gomorgon gott folk!




Urk! Kommer inte ens ihåg när jag ställde klockan sist?! Och uppe va jag strax efter sex. Efter en natt med aaaaalldeles för lite sömn enligt min smak! Både jag och Wilja har vaknat varannat, hostiga som få är vi båda två. Den retans dumma hosta! :D

Upp och hoppade in i duschen medans lillhjärtat låg och sov, fixade iordning mig! Sen innan 8 så drog jag upp fröken skitsur! i med frukost, på med kläder, på med overallen! Sen blev hon överlycklig när hon insåg att vi skulle cykla till dagis! Hon hoppade här utanför och sa: bruuuum bruuuum! Misstolkat cykel-lätet lite älskling! ;)

Lämnade henne och blev överasskad av att se hjärtat hemma när jag kom hem halvnio!? Han hade visst redan slutat, klar med deras jobb. Så nu blir de lyx skjuss till tåget!
Sen INTERVJUEN, och sen till sist.... men inte minst, TITTUT!

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2011-11-17 11:42:19

har också haft en jobbig natt, hoppas på att känna mig piggare snart :p

ni får krya på er!

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-11-17 13:27:42

sv: Haha och jag tror att hon bli pappa upp i dagen. Men jag hoppas att hon iaf får mina bruna ögon som inte Wilgot fick :P Vi får se :D



Hoppas det går bra idag på tittuuuuut <3



Det är typ hundra år sen jag satt och pillade med designer, har glömt allt nästan haha. Du som har så fin desgin, det är ju int länge sen du fick den? Men visst, varför inte. Stilrent är ju min grej så det ska vi väl kunna ordna. Brukar ta 250kr för en helt ny design med detaljer i menyn osv. Då det tar ganska lång tid att göra. Men när jag kan göra den vet jag inte.



Men gör såhär.. maila mig med en dröööööös med bilder som du kan tänka dig att ha med och säg till om det är någon du absolut vill ha med. Gärna foton som både är breda och långa, är du med? Sen behöver jag lite färgönskningar också. Samt text till menyn (om dig, om Wilja, om bebis). Om du vill att något ska stå i headern. Ja men lite önskningar :)



Så försöker jag göra den när tiden finns :) När den är klar får du se den och säga till om det är något mer du vill ha. Sen så kan jag lägga in den åt dig.



Låter det braaaaaaa?



kram

Postat av: Zarah - mamma till Oline och matte till mopsen Amadeus

Publicerad 2011-11-17 17:11:04

Vilken fin blogg du har! :) Hoppas det gick bra på ultrljudet du skulle på. Visst var det så?

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-11-17 19:03:18

Vad jobbar Linus med? :)

Postat av: angelica

Publicerad 2011-11-17 20:26:42

ville bara säga till dig att du har lagt ut hela ditt personnummer på de bilderna

ps.tycker jätte bra om din blogg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela