Publicerad 2011-11-18 15:52:36 i Extensions,

- Extensions på Päivi & Mia.





Dagen började med att rara Päivi kom för att sätta i sitt hår! :) Med sig hade hon en så fin present som jag ska visa er sen. Har den tänd nu, mysbelysning numero UNO! Wilja sov under hela tiden vi fick i håret, så de gick riktigt smidigt! :)
På andra bilden så har vi Mia som kom strax till att Wilja vaknade upp från sin skönhetssömn! Men hon va så duktig hela tiden och lekte så fint! Nu har vi fått i oss mat och städat upp lite, för snart kommer baby hem. Mia hade riktigt kort innan, så blev över förväntan när håret väl hamnade på plats! :)

Så är ni intresserade, in och kika på de andra för/efterbilderna som ni finner under kategorin: Hårförlängningar, så vill ni bli fina till jul/nyår så hör av er! Tar 500 för en isättning.

Postat av: Sanne - Mamma till Lykke

Publicerad 2011-11-18 15:55:37

Hade jag bott i närheten hade jag velat ha ännu längre än vad jag redan har! :D

Postat av: Em

Publicerad 2011-11-18 16:19:32

Hej. Jag är lite nyfiken på det här med extensions och har ungefär hundra frågor! :P Hur länge sitter de i och hur funkar det när man behöver/bör ta bort dem? Om man bestämmer sig för att det skulle vara toppen att få komma till dig och bli fin till nyår hur funkar det då med tid och färgmatchning? Får man välja längd själv? För jag vill inte ha så extremt mycket längre, utan mest lite tjockare och lite längre såklart. Sorry för alla frågor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela