Publicerad 2011-11-13 19:14:28 i Wilja 17-24 månader,

- Den nya overallen.




När vi kom hem från saknade 'faffa & famo' så testade vi overallen på fröken! strl: 80, satt som en smäck. Lite stor i fötter och armar, men då kan hon ha den till våren utan problem! är verkligen jätte nöjd över den.
Sen är den svart bak i ben och rumpa, bra då man sitter mycket ute! :) Gillar färgerna skarpt. RIKTIGT bra köp!
Sen toppen med vantar med dragkedja! så knöligt att få på dom nu när fingrarna inte riktigt lyder.

Vad tycker ni om den? :D

Sen fick jag en fråga om varför vi har två olika overaller!
Jo, detta kommer bli en DAGIS overall då jag verkligen vill ha en ordentlig. Bli blöt är något hon verkligen inte ska bli på förskolan! och hon ska hålla sig varm när dom är ute i skogen och så. Dom är ute mycket på Wiljas dagis, så de ska vara.

Sen hemma kommer vi använda en vanlig everest! i vagn & på stan och så.

Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

Publicerad 2011-11-13 19:22:02

mega fin! :D

Postat av: Ida - Mamma till Leo

Publicerad 2011-11-13 19:35:46

har likadan till min son fast blåa varianten :)

Den verkar bra, har inte använt den ännu så :)

Postat av: Emmasc

Publicerad 2011-11-13 20:40:10

Fin :)

Postat av: Lisandra-Milos mamma

Publicerad 2011-11-13 21:54:01

Super snygg overall:)

En jacka i samma färger till mej skulle ja inte tacka nej till:)

Postat av: Katinka, mamma till Elias + bebis i magen

Publicerad 2011-11-14 15:02:04

Den är ju så himla fin den overallen:)

Postat av: Juksela , 16 år & gravid till 17 års morsa ( bf 24 dec )

Publicerad 2011-11-14 18:11:20

fin blogg :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela