Publicerad 2011-11-07 08:14:05 i Gravid med lillasyster<3,

- Bebismagen vecka 24+5 <3



Gomorgon mina fina!
Wilja & Mamma vaknade för en stund sen, frukost är intaget och undrar vi lite över vad vi ska hitta på idag. Har inte en enda plan! Och faktiskt, så känns de helt okej :D Ska ta o gå ut och leka en sväng, ta en promenad till centrum när Wilja har somnat iallafall! Mer än så ska vi inte göra har jag tänkt.

Kämpar lite med Wiljas frukost! hon är ruuskigt dålig på att vilja äta på morgonen (förståligt då jag själv aldrig ätit innan jag kommit igång) men, eftersom hon inte äter frukost på dagis så måste hon bli ordentligt mätt hemme.
Hon får ju alltid välling ifall hon inte vill ha gröt, macka eller så. Då vet jag iallafall att hon får i sig så hon klarar sig till deras fruktstund. Hon lämnas ju 09, 10 frukt och 11.15 lunch! Så hon dör ju inte, men vill inte att hungern ska smyga sig på kring 10.

Nej, frukosttips! :D har ni haft svårt med någon måltid under dagen?

Postat av: Lilla familjen

Publicerad 2011-11-07 10:51:13

Jag är inte så duktig på att äta ordentligt, småäter mest och halsar kaffe . Men barnen håller jag alltid koll på . Om det inte går med smörgås/gröt till pojken så brukar någon yogi vara en hit, eller drickyogi (:

Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Publicerad 2011-11-07 18:26:22

Lika fin som alltid :D

Postat av: Sussi med bebis i magen.

Publicerad 2011-11-07 19:38:10

Hej, Hittade hit av en slump faktiskt och blev som fast klistrad direkt, vilken underbar blogg du har. Här tänker jag absolut stanna och det roliga är att jag själv har BF den 3 Mars 2012, så det skiljer inte så mycket mellan oss.



Tack för titten, kram Sussi

Postat av: petra-tvillingmamma

Publicerad 2011-11-13 12:59:51

vackert!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela