Publicerad 2011-05-23 23:57:04 i Bara Patricia,

På havets-botten och bubblar!


Att brottas med sig själv ibland kan vara bra.. Ibland behöver hjärnan få kriga lite med sig själv! Men just nu orkar jag inte att mina tankar ska bolla omkring, jag vill veta. Jag vill att allting ska vara ordning, och inget stök.
Jag är less på stök! De här året har verkligen varit som en berg och dalbana. När jag har varit på topp, så har jag plötsligt rasat ner till botten! och då menar jag, bottens botten. Men varje gång, på nått konstigt sätt lyckas jag alltid komma till toppen igen, även om vägen dit är alldeles för kämpig!
Nu när det är högst upp på mounteverest, så är jag så rädd att jag ska sjunka ner under havet.
Förstår ni min mening? lite så att jag bara väntar... jag bara väntar på de där fallet som kommer ta mig till havsbottnen. Det är inte meningen att de ska få vara såhär bra för mig! De känns inte klokt.

Någon sa till mig.
Patricia, du kan inte må bra om du inte mår dåligt!
Nånting ligger väl i det?
När allting är stökigt... Så känner jag igen mig, då är det inga konstigheter. Vet ju lixom inte nått annat!
Van att ständigt få kämpa.
Men när allt är lugnt... En normal vardag? en stadig och trygg-famn. Ja! Då är de nått som är fel?
Men egentligen är de det allra bästa, och de dom flesta har. Men jag själv blir förvirrad och livrädd!

Jag har allt man kan önska och MER därtill.
Jag är bara så vansinnigt rädd att förlora de fina jag har! <3
Kommer göra allt som står i min makt för att få behålla dom jag har vid min sida.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela