Publicerad 2011-05-07 22:55:00 i Wilja 13-16 månader,

Mysdagar på landet hos syster.


Jag är inte död, jag lever!
Satte mig ner och kollade min mail och blev CHOCKAD! trodde alla som läste min blogg mer eller mindre hade fått lösen, men icke! slarviga mej. Men nu hoppas jag att ALLA som vill HAR fått den?

Annars maila igen på: [email protected]

Jag har ännu inte fått igång internet hemma, så! Tobad för mig, nada uppdatering. Men de kommer.. Jag har skrivit som en galning och sparat i World, nu kan jag äntligen skriva VAD jag vill, och HUR jag vill! Vara så äckligt rak utan att få höra att jag är en fullständig idiot. 

Igår så kom mitt hjärta hem till mig mot kvällen! Käkade go mat, åt världens goaste äppelpaj, åkte till Farsta! Linus sola i ett suuupersolarium som spruta vatten & snacka! Den ni, snordyrt va de också för den delen. 
Jag och Wilja sprang runt där inne och jaga varandra! fördriva DÖTID kallas de även!^^, Sen kom vi hem. Och jag blev så PISKAD i monopol! Jag ägde allt, och hade byggt ett imperium. Men jäveln fick hotell på norrmalmstorg. Men i 1½ timma lyckades jag undvika skitnen! ;D men tillslut tre gånger på raken och jag blev ruinerad. Tur i helskotta att de inte är på riktigt! ^^,

Sen idag så åkte baby tiidigt ifrån mig! "/ och jag tog mitt pick och pack och satte mig på tåget till systeryster! 
Så idag har vi pimplat kaffe på altanen, wilja och ungarna har sprungit runt som tokar! så härligt o se alla leka. 
Setat på filt på gräsmattan och bara haft de så sjukt mysigt! Behövde att komma hit och tanka glädje.

Glömde alla papper hemma i sthlm tills mötet på Måndag! jag MÅSTE åka upp och hämta skiten.
Suck! men ett viktigt möte, och jag kan bara inte missa de. Inte en chans i världen! Sen ska Willy träffa sin Pappa, och jag sover kvar i Gnesta. Kommer hem på Tisdag eller måndagkväll tror jag! 

Snart kommer det bli förändringar, och de känns så sjukt bra. 

Postat av: Kine

Publicerad 2011-05-09 10:05:55

Hon är så himla sööööt!! :)

Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Publicerad 2011-05-09 18:58:54

Hej! Jag tackar så mycket för din fina kommentar :) Har haft fullt upp med dop och så, därav det sena svaret. Men vilket fall som helst, mina bloggdesigner gör jag helt själv :) Hade möjligtvis kunna göra en till dig gratis, men imed det tar mycket tid, så får det isåfall stå i menyn att designen är gjord av mig :)



Tack för lösenordet!

Hoppas allt är bra med er. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela