Publicerad 2011-05-04 07:00:23 i Bara Patricia,

Me alive!


HEJ! <3
Tro inte att jag bara har gett lösenord till VISSA personer! Utan SKRIV igen om jag har missat någon, de strömmade in kommentarer, så de va svårt för mig att komma ihåg vilka jag hade skickat till och inte.

Nu har jag försökt att starta en till blogg under mammasangel, men det GÅR inte! Har startat den, men de står bara: Not found när man klickar in på den. Är inte så teknisk och förstående! Eftersom jag INTE vill låsa hela min blogg, så vill jag låsa vissa delar enbart. De är de inläggen jag inte vill att vissa personer ska in och läsa!

Det är på gång det här, vet bara inte riktigt HUR. Så är de någon som sitter där och KAN, snälla! Ge mig en hjälpande hand?

Iallafall.
Har varit hemma i två dagar och bara varit och vunnit SM i att göra SÅ lite som möjligt! :D
Igår blev en jäkligt hektisk dag dock ska jag tala om för er!^^, till stan med madre, tog en fika! Och sen tog vi tåget 13.00 från Centralen! Kom till Hamn, men där va vi körda. Så ringde Pappa, och han kom och hämtade oss. Sen lämnade jag Willy till sin far, och jag gick hem till Mamma med TVÅ paket färg! Så mamma är numera BRUNETT! Kvinnan har varit TOKBLOND i över 35 år.... Den ni! Men hon va jättefin, och trivdes hur bra som helst i det konstigt nog?

Stressade. 18.22 så satt jag ÄNTLIGEN på tåget mot Bålsta!^^, klart att jag toffla och åkte till hjärtat bara för att jag kunde! :D Va framme 20.20 typ, gick och solade! Sen hämta raringen mig efter träningen.
Sen blev de Paj, pizza och choklad.

JAG KAN INTE MOFFLA MERA! SLUT.NU = Bli fattig och inte ha råd med mat, då slipper jag missbruka mat i kylen. Haha! Aldrog haft så mkt mat hemma som nu, och de gör så att jag går och äter precis hela tiden och jag kan bara inte låta bli? idiotiskt! :(

Dricka upp kaffekoppen, lägga mig i sängen och somna om ett par timmar.
Ska inte hämta älsklingen förens 17.00 så jag uppdaterar innan dess iaf ;D
PÖSS!

Postat av: Karro

Publicerad 2011-05-04 07:52:46

Jag vill jättegärna ha lösenordet! Har läst din blogg från start och vill fotsätta med det :)



([email protected])

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-04 08:25:33

Jag vill jättegärna också ha lösenordet :)

Du skriver väldigt bra och är sjukt stark!

Postat av: kine

Publicerad 2011-05-04 08:30:08

Hej!

Jag vill också gärna ha lösenordet. Har läst din blogg ett jätte bra tag nu och vill gärna fortsätta med det. Jag får så mycket energi och inspiration av dig, blir glad varje gång jag kommer in på din blogg och läser.

Kram!



([email protected])

Postat av: en mamma

Publicerad 2011-05-04 08:44:08

jag skrev tidigare om lösen hopas jag får den älskar dn blogg.-)))

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-04 09:13:24

Jag vill gärna ha lösen !=)

Postat av: Jossan

Publicerad 2011-05-04 09:32:19

Jag skulle jättegärna vilja fortsätta läsa din blogg! Den är helt fantastisk och du inspirerar verkligen! Du är verkligen stark Patricia, och en supermamma!



Stå på dig och sköt om dig!

([email protected])

Postat av: carro

Publicerad 2011-05-04 09:40:48

hej :) jag säger precis som ovanstående! :) [email protected] är min email!

Postat av: Fanny

Publicerad 2011-05-04 10:29:43

Jag vill gärna fortsätta läsa om jag får :0)

[email protected]

Kram!

Postat av: Freja

Publicerad 2011-05-04 10:38:37

Hej, jag kommenterade förut men har inte fått lösenord. Har följt dig sedan Wilja låg i magen och tycker du är fantastisk! Vore jättekul att få följa er vidare i livet! :)

Postat av: Charlotte - Mamma till Nikita

Publicerad 2011-05-04 10:39:23

Jag vill ha lösenordet till bloggen. Men det som är fel kan jag nog inte hjälpa dig med tyvärr :)

Kram!

Postat av: Madde

Publicerad 2011-05-04 11:13:13

Jag har inte fått ngt lösenord! ;)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-05-04 11:32:20

Hej igen! Jag har fortfarande inte fått lösenordet, skriver mailen här i kommentaren den här gången! Jag vill gärna ha det om jag får det! :)



[email protected]

Postat av: johanna

Publicerad 2011-05-04 11:39:10

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-05-04 12:02:23

Hej! Va passande att min kompis just skrev ett inlägg om lösenordsskyddade inlägg :D

http://teresamattsson.blogg.se/

Gå in där så ser du hur man ska göra!

Bamsekramar!

Postat av: JosephineWestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-05-04 12:13:32

jag kan hjälpa dig!



Adda mig på msn så fixar vi det.

kram

Postat av: Malin

Publicerad 2011-05-04 13:55:53

Jag vill jättegärna fortsätta läsa fin blogg :D

Postat av: Annelie-mamma till Sizar

Publicerad 2011-05-04 16:23:58

Hej jag har bett om lösenord men har ej fått :( vill gärna fortsätta läsa :)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-05-04 16:54:36

Hej jag vill gärna fortsätta att läsa din blogg efter att ha följt den i ca 2 år nu =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-04 19:46:23

hej! följt din blogg hur länge som helst! Skulle vara så tråkigt om du satte lösen nu.. Kan man få de tro? :)

ps. Fortsätt som du gör! GRYM eru!

Postat av: Nickie

Publicerad 2011-05-05 00:48:56

Skrev, precis som många andra, innan om att jag ville ha lösenordet och hoppas att jag kan få det! :)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-05-05 08:05:20

Jag skulle väldigt gärna vilja ha lösenordet! :) Gillar att följa er i er vardag. Började läsa din blogg när jag själv var gravid och nu är dottern min 9 månader :)

Postat av: Isabell

Publicerad 2011-05-05 08:35:06

Jag vill ha lösen! Har läst din blogg länge och vill inte missa nått! :)

[email protected]

Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Publicerad 2011-05-05 11:51:58

Jag vill gärna ha lösen :)

Postat av: emma

Publicerad 2011-05-05 12:09:20

Jag skrev innan, men mig missa du kanske(A) Vill fortsätta läsa om dig och wilja :D

Postat av: Sophie. K

Publicerad 2011-05-16 22:22:01

Lösen tack :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela