Publicerad 2011-05-04 09:25:44 i Livet i Gnesta,

Mamma goes brunett! :)


Såhär blev det! :D
Tycker mamma blev jätte fin i det mörka håret istället, och fan att hon vågade! SJUKT imponerad över att hon faktiskt VÅGADE! Pratade med henne nyss, och hon sa: Till o me är ja jätte nöjd när jag har kort hår! Haha, mamma då. Men mkt övertalning från min sida...

Vi pigmenterade med en röd toning, och la i ljusbruna/guldiga folieslingor! Men imorgon så ska jag ta hättan härifrån linus och dra i mer röda slingor. Hon va så förbaskat blond! så vi va livrädda att de skulle bli grönt. Men icke! Nöjd nöjd, men bättre ska det bli. Efter en toning och en sling blev de överförväntan iallafall.

Vad tycker ni, blond eller mörk?

 

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-05-04 09:48:24

Brunett, utan att tveka! Så snyggt till hennes ögon och hudton!

Postat av: Moa

Publicerad 2011-05-04 14:37:56

Vilken snygg morsa :)

Postat av: maria

Publicerad 2011-05-04 17:38:03

måste nog säga blond men de är mest för färgen ser dassig ut och de blonda lyser igenom :/ en helfärgning till så blir de nog toppen ;)

Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Publicerad 2011-05-06 09:20:31

Supersnygg i båda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela