Publicerad 2011-05-25 00:46:42 i En annan del av Stockholm!,

Långt hår till sommaren?


(Tänk på att jag hade VÄLDIGT kort innan jag satte i min förlängning. + att jag satt i den SJÄLV, så resultatet på mitt hår är ej lika bra utfört! Man ska helst ha mkt längre än vad jag hade, och de är lättare att se raderna på någon som sitter framför dig! ;) men ett helt ok resultat för det! Jag är nöjd. )

Håller mellan 2-5 månader beroende på skötsel, hår, och hur mkt ditt egna växer.
Många har frågat om mina EXTENSIONS som jag sätter i själv med KERATINVAX och värmetång.
Nu till sommaren verkar ALLA vilja få låångt och vackert hår! :)

Jag köper mitt hår från TAJMAHAL eller RAPUNZEL of Sweden.


Nu har jag tänkt på att hjälpa er att sätta i om det är någon som vill och önskar? Istället för att betala mellan 3000-7000 på salong.


Ni köper håret, och keratinvaxet (50 kr) påse.
Så ansvarar jag för isättning/klippning etc.

Pris kan disskuteras, beroende på hur mkt som ska sättas i, full extension, eller bara utfyllnad. Eller om ni väljer att köpa färdiga Nailhairs, istället för träns.
Men grund: 500 för ISÄTTNING och 150 för VAXISÄTTNING så alltså, 650:-

Är ni intresserade så SKRIV.
Jag är som sagt mammaledig och har inte mkt annat att göra. Så vill ni ha håret isatt inom en vecka, så är det inga problem.

Klipper även, både tjej och kill. Finns bilder i mina kategorier på före & efterbilder.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-26 22:39:55

haha snälla gå in o sök på stifer american pie! Han liknar din kille helt galet mycket !!



Monica o Felice

Postat av: Mamma Evelina

Publicerad 2011-05-29 14:32:08

Du var fin i båda. Fräscht med kort hår :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela