Publicerad 2011-05-24 00:49:59 i De bästa av Bålsta! <3,

Hemma hos hjärtat igen!


Att du är de absolut sötaste jag vet, de råder inga tvivel om det! :) <3

Barnen sover tänkte jag skriva! Men både Willy och Linus ligger och sussar sen timman tillbaka.
Jag sitter här och bläddrar igenom så mycket bilder från när Wilja blir liten och är alldeles chockad. Har de verkligen gått såhär snabbt? Jag trodde aldrig hon skulle börja gå och prata inom året! Det är så sjukt.
Nästa gång så SKA man verkligen njuta av den lilla lilla lilla tiden dom är små, för de är dom inte länge!

Idag så började morgonen lite för tidigt, mamma hade extremt ont i skallen! så tvinga Wilja att somna om med mig fram till halvtio! På med kläder och bums ner till Madde och Elliot för att äta BRAKFRUKOST med brieost, färskt bröd och salami och kaffe <3 fy så bortskämd jag kände mig!
Satt och pratade lite, fybubblan va jag saknar dom här mornarna. Hoppas de blir fler av dom när erat flyttlass upp mot stan går! (: För de här håller inte längre.

Sen gick vi till BVC med smulan, hon har fått jordens bula i skallen! Fast INGEN av oss vet vad som har hänt, inte ett knyst har vi hört! Och wilja är den som skriker till om de gör ont, men nada! och stor stor va den.
Men hon mår bra, va inte dåsig, lekte för fullt. Så de va ingenfara sa dom, avvakta! Och den va verkligen otroligt stor, så de måste blivit en ordentlig smäll? :S
Konstigt att absolut inte ett pip kom ut.

Iallafall, Simon kom och mötte oss och tog snorpan en stund innan vi skulle åka hem! Jag passade på att gå och sola i 20 minuter! :) sen blev det tåget mot bååååålsta äntligen <3
Tycker verkligen de är så skönt och så... rätt när tåget rullar in här, en harmoni spelas genom hela kroppen.
Hemma hos min kärlek. <3

Lagade lite middag! sen har vi bara busat, pussats, lekt och haft de mysigt hela kvällen! Och jag kan inte sova om nätterna, som vanligt. Förstår inte hur min kropp orkar me de här! Jag sover ju ALDRIG!

Postat av: Jessica ♥ mamma till alicia ♥

Publicerad 2011-05-24 12:20:33

Åh va bra att du blev nöjd! :)

Jag gjorde kategorierna som du hade innan för det är lättast för dig. För skapar du en ny kategori så kommer den automatiskt upp där, eller tar bort en så försvinner den. Men jag kan såklart göra det så som jag har det också, men skulle du göra en ny kategori då eller ta bort en så måste man ändra/sätta dit koder :) Men vill du att jag ska göra det?



Tack själv gumman :) Klart du får länka!

Ha det så fint! Kramar <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela