Publicerad 2011-05-21 11:27:41 i Wilja 13-16 månader,

Gad dämit va söt du är!




Bara jag har min blomma... och min väska!! <33
Du är så liten. Men alla som träffar dig säger att du har en sån otrolig personlighet! du är verkligen så klok, så förstående och så himla snäll. Du delar alltid med dig, ingenting är bara ditt! Utan, ditt är mitt och tvärtom.
Och när främmande folk på tåget kommer fram och talar om: Du har en sån liten vis liten tjej, och henne har du lyckats med. De gör mig så VARM i hela kropp och själ! :) Hon är verkligen ett speciellt litet barn! De är hon. Hon är min, kanske just därför. Jag älskar dig Wilja!

  

  

  

  

Fina lilla stora underbara människa! Så mamma älskar dig..
Varje dag är vi ute och promenerar! Vagnen följer med, men hon sitter ALDRIG i den! Gallskrik hela vägen. En tjej som inte gillar sin vagn, dock har hon aldrig varit en vagn-bebis! inte ens när hon va pytteliten. Såfort vi la ner henne så skrek hon tills någon tog upp madamen! När ja går förbi folk på stan med barn som snällt och tyst sitter i dom tänker jag alltid: VARFÖR VILL INTE DUUUU FÖR RÅÅÅ? :D

Åkte in till stan igår och träffade S. Satte oss och tog en kaffe lite snabbt, sen så överlämna ja Wilja med en packadväska. Känns lika jobbigt varje gång, men jag är glad sålänge dom två har en relation.
Sen strosa jag omkring på stan en liten stund innan jag åkte mot Bålsta.

Blev middag, FYFAN så gott det blev! Riktigt halvåttahosstjärnorna^^ :D
sen satt vi och drack lite vin och grabbarna gick till Mäkiii.

Så jag och Sophie satt hemma hos Linus och pratade lite innan vi också tog på oss och gick bortåt!
Dansade till björnrosenström och gyllenatider.
Vi hade de GRYMT med andra ord!
TACK till er alla. <3

Nu blir det frukost ala DELUXE, kokar ägg, kaffe, mackor, juice. Ja! En riktig brakstart på morgonen.
Kolla lite BB, sen har älsk träning vid 15.00 dom har något tivoli här idag? lite som bålstadagen - gnestadagen? fast vårat är självklart BÄTTRE!^^.

Stannar i Bålsta idag, och åker hem till Gnesta imorgon istället! Simon ville ha Willy idag också! :)
Så mamma får längta en dag till. Ikväll blir det BIOO och se på PaulWalker, så JÄVLA SNYGG.

Postat av: Sara mamma till Jesper snart 4 år

Publicerad 2011-05-21 11:45:43

Ja Patricia hon är förbanat söt och ser ut att vara helt underbar, kan bero på att du är detsamma ;) Älskar din blogg är inne flera, flera ggr om dan för att kolla om du har uppdaterat ;) Du ger en glädje och inpiration kramkram

Postat av: Johanna Olsson

Publicerad 2011-05-21 18:08:08

Gud vad söt hon är!

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-05-21 19:18:18

Kan man bli sådär söt! Hon är ju i klass med min lilla albin för tusan..;-)

Postat av: Marina mamma till Damien

Publicerad 2011-05-21 22:04:21

Åh såååå söt med sin lilla väska!

Postat av: annelie Sandras mamma

Publicerad 2011-05-22 19:34:34

Hejsan

Håller med föregående talare klart att dottern är söt när hon har en sån söt mamma

Visst är det kul när de börjar gå och röra på sig

Har du fått fsk plats åt henne?

Annelie

Thibia.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela