Publicerad 2011-05-24 20:24:27 i Bara Patricia,

En liten lista!



♥ Vaxat benen… : Ja! Och de gör jag ALDRIG om, AJ.
♥ Helrakat kissen…: Alla dagar i veckan!
♥ Tagit en sömntablett… : Ja, ett tag kunde jag inte somna utan.
♥ Varit otrevlig mot en kollega…: Förmodar att det kan ha hänt...
♥ Brutit något ben…: Tån, och FYYY! Värsta jag gjort, och två fingrar.
♥ Haft gruppsex…: Beror på hur man ser det, men nej. Aldrig med fler samtidigt! inte min grej.
♥ Flirtat med en upptagen man…: Det har väl hänt.
♥ Flirtat med en kvinna…: Japp!
♥ Stoppat fingrarna i halsen för att kräkas…: Ja....
♥ Kallat någon för Gubbjävel i vuxen ålder…: Hände för ett par dagar sen. Men de va han värd!
♥ Snattat något…: Ja fick åka polisbil när jag va 11, snattade en ögonbrynspenna från H&M.
♥ Prövat narkotika…: -
♥ Köpt ut alkohol till ditt barn…: Nej
♥ Köpt ut till någon annans barn...: Nej
♥ Varit avundsjuk på någon du tycker om…: Ja!
♥ Skvallrat en otrohet till den otrognes partner… Ja!
♥ Hittat en plånbok med pengar och lämnat in den med innehållet i… Nej, har inte den turen att hitta nått.
♥ Blivit oskyldigt beskylld för ett brott…: Nej
♥ Slagit någon annan människa…: Ja
♥ Haft ångest för att du shoppat för mkt…: Varje månad! :P
♥ Målat naglarna blå…: Faktiskt inte?
♥ Hållit med Jimmie Åkesson i smyg… JA (i vissa frågor)
♥ Skämts för din man…: Aldrig i livet!
♥ Skämts för dej själv..: Japp, för den jag va förut.
♥ Tänkt ”fan vad snygg jag är idag”…: Ja!
♥ Kissat i havet…: Japp! :D
♥ Fisit å skyllt på nån annan…: Fina flickor fiser inte ;)

Postat av: Marina mamma till Damien :)

Publicerad 2011-05-24 21:43:48

åh Tack, kul att du gillar den. Brukar läsa din härliga blogg också, gillar din ärlighet, det du skriver känns så äkta och inte bara en "perfekt mamma blogg" om du fattar ;) Är allt bra med dig o din lilla goding idag ? Puss

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-05-24 22:41:12

Daniel är tydligen en kille som är född 86 o kommer från Gnesta men bor i hölls nu. Han visste precis vem du va när ja fråga eftersom ni kommer från samma ställe och nu bor på samma igen :) oj vad rörigt det där lät men ja hoppas du fattade ändå :)



Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-25 16:03:35

Jimmie åkesson? Va besviken jag blir på dig nu :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela