Publicerad 2011-05-14 12:02:23 i Bara Patricia,

<3





    

    

    

    


Du & Jag, alltid alltid alltid.

Postat av: Sessan Linné

Publicerad 2011-05-14 12:26:28

ser härligt ut! Har ni förlovat er, ser ringarna ;) Grattis till er. Puss sessan

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-05-14 13:07:12

Gud! Man ser verkligen hur du glänser! Man SER att du mår bra!! Blir glad över att se att det har vänt för dig.. har som sagt läst din blogg sen start nästan tror jag, men har inte kommenterat nånting typ. Men när hela karusellen med Simon startade och jag såg hur lite du vägde osv, satte jag mig ner för att skriva ett låååångt peppande brev till dig! Ingen förtjänar att må så dåligt som du gjorde.... men med barn i huset så hinner man inte med att göra allt man planerar, så det rann ut i sanden... tyvärr! Men du har nu hittat rätt väg i livet och det gör mig varm inombords. Du är värd allt detta!

Postat av: karro

Publicerad 2011-05-15 21:04:13

Super fina bilder. En fråga. Vad har du för färg i håret? Är det slingor i olika nyanser av blont? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela