Publicerad 2011-03-03 10:11:36 i Wilja 9-12 månader,

Home not sweet home!




Saknar dig!

Idag har det inte varit en bra dag! Eller jo, när jag kom till Madde. 
Låg hemma i sängen och bara hade ångest över att vara hemma! Jag har aldrig känt mig så osäker men samtidigt så förbannat jävla genomlycklig som nu! Jag har aldrig aldrig varit så rädd för att plötsligt kunna förlora någon! och jag är så jävla rädd att de bara är jag som känner såhär! SKA man på allvar känna såhär? Vad har jag då känt tidigare? inte fan är det kärlek isåfall.. Eller en annan sorts iallafall. 

När allt är perfekt så känns det bara som att de är nått som måste gå fel?
Tror de bara är alla känslor som svämmat över, och när jag kom hem så insåg jag hur mkt den här människan faktiskt redan betyder mig. 

Ikväll så har vi ätit middag hemma hos Madde och har haft tjejmys! <3 
Mange är kvar i Bålsta, så jag och Willis sover kvar här inatt i VÅRAN gästsäng!^^, haha. 
OCH JAG VANN MED TREEE POÄNG I BUUUZZ.

HAR ÖKAT I VIKT OCKSÅ!!!!! 
47 vägde jag för någon månad sen, nu är jag uppe i 51!!! :D YEY, med träning... och att kroppen mår bra, allt mår bra! Japp, då lägger de sig på kärlekshandtagen direkt! Men nu är de TRÄNING som gäller och BRA mat. 

 

 

Postat av: B E C C A

Publicerad 2011-03-04 09:14:30

Gud vad fin du är!

Och vilken fin blogg du har patricia :)

KRAM PÅ DIG!

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-03-04 15:54:10

Vilken hög panna du har. Precis som Anna Bergendahl

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela