Publicerad 2011-03-16 07:35:56 i Livet i Gnesta,

Tack för alla era kommentarer om håret!




Korthår, eller inte kort hår! :D
Hm, många fina kommentarer! Och KORTHÅR blev det slutgiltliga resultatet ;)
Men jag har fortfarande beslutsångest! Linda sa en sak, i mitt långa hår så blir jag mer sockersöt och liknar alla andra. Må ha hänt, de är nog så! Och i kort hår, de mer 'tuffa' och edgiga jag! De håller jag med om. MEN..... i korthår, är de sällan jag känner mig snygg? konstigt nog!
Men ingenting passar.... Kjolen passar inte, klänningen passar inte, skinnjackan passar inte.
De som passar mig DÅ är militärbrallor och converse! - punkt. Nada mer.
Så är trött på att bara vara COOL och aldrig känna mig FIN?

Ge mig tips på KLÄDER som passar så håret kanske åker av igen, för detta gör mig knäpp! :D
Kanske inte vill ha LÅNGT långt igen... Men en härlig page kanske? Äsch, jag vettefan!
Hela jag är kort, så håret kanske också borde vara kort :P

Postat av: emelie

Publicerad 2011-03-16 08:00:22

Jag tycker att du är helt grym i kort hår. Önskar att jag själv skulle våga klippa det så och ha vitt vitt vitt! Tycker att du är så förbaskat lik September och hon är ju vråååålsnygg!



Japp, IKEA is the shit ;) Men det är ett perfekt bord, billigt och så kan ungarna kladda och slita på det hur mycket dom vill. Vårat har ju blivit lite repigt och "utnött" eftersom jag har varit där och torkat i hundraåttio, haha. Men nu är det bara för den som vill ha det att hämta eller så slänger vi det! Vi ska köpa det runda vita bordet från IKEA med två plan (tror att det var ett sånt ni hade?) Men dom är ju slut i hela facking sverige, så störande..



Okej, ja men då är det ju inte så farligt. Och inte priset heller! :D

Men jag tänkte det håret man köper på t.ex Taj mahal, kan man färga det efter att man har satt i det? Jag tänkte att jag skulle vilja bli liiite lite ljusare och sen sätta i, men då kommer jag ju behöver färga utväxten sen osv..



Kramis

Postat av: V

Publicerad 2011-03-16 08:19:58

klänningar fungerar om du inte har något axelband, enligt mitt tycke och smak. eller tröjor och t-shirt som går längre ner på armarna(axlarna). fast måste ju hålla med dig om att man e mer "cool" än söt med kort hår. fast det är väl hela grejen med det hela. man får faktiskt mer stil nu än med långt.. :)

Postat av: Wilja, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-03-16 09:51:06

Jag tror du skulle passa grymt bra i en page!

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-16 11:10:28

Även om du har kort hår kan du ju ha på dig vad som helst..Det är ju oftast snyggast med en mix av sött/gulligt och snyggt/sexigt!Det andra är en inbillning bara :)

Postat av: Frida

Publicerad 2011-03-16 11:50:26

tycker du ska spara ut det :) skitsnygg i båda men långt är nog snäppet bättre, enligt mig då. Kram!

Postat av: :)

Publicerad 2011-03-16 20:15:45

Såg dig idag och du passar bra i kort hår, tror att man ser lite vuxnare ut i det också :)

Postat av: Monica, Felice mami

Publicerad 2011-03-16 21:11:44

Hej.. Du! Jag o Felice tittade på den här nya filmen "trassel"aom går på bio.. Fan tänkte jag. Vem är det Trassel liknar? O i slutet av filmen kom jag på att det var du--- riktigt sjukt lika. Kika på filmen!



haha , lite roligt tyckte jag. Kram!

Postat av: Jenna

Publicerad 2011-03-16 22:17:36

Du är jättefin i båda men om jag får säga tycker jag nog att du ska spara ut till långt. Som redan sagt så blir det ju mycket mer flickigt och "sött" och jag tycker du är fin i "tjejig" stil! :)

Och grattis till lägenheten! vet inte om jag redan sagt det. Jag bor ju nu granne med götgatsbacken så då kan vi ju ta den där fikan :) Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-17 02:12:45

haha fattar bestluts ångesten.. jobbigt asså.. har typ samma om färgning.. :P

men sen wtf det e bara hår det växer ut igen. :) Varför inte mixtra lite då och då.. :P



Håller med dig ditt korta e coolt. :) Och du passar i det.

Svårt att säga till nån annan va de bör och inte bör. Eftersom att det e DU som ska TRIVAS och INGEN annan! PUNKT!

Men du gör grymt snyggt med fix och sånt när du har långt. Du e typ en kamelont! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela