Publicerad 2011-03-15 08:36:44 i Livet i Gnesta,

Inte en morgon som alla andras :)


Min morgon har inte börjat som alla andras! ;D Min morgon började med kladdkaka, just a dream och en puss av hjärtat innan han åkte till jobbet! Nu sitter jag här och  mofflar, Wilja sover! Lär nog vakna när som helst.

Igår så ställde sig Linus och bakade kladdkaka?! Meningen va att jag skulle göra den, men jag och Wilja hoppade in i duschen! Och när vi  kom ut va smet & allt färdigt och han la ner smeten i muffinsformarna redan <3
Gullis, vet hur jag ska få honom att stå i köket! att BAKA. Sjukt goda blev dom också!!

Sen kollade vi SISTA avsnittet av Solsidan, förstår ni att de inte kommer nått mer på riktigt nu?! :(

Idag skulle jag ha åkt till Gnesta, men blir nog inte så.
Så åker dit imorgon en stund ist, så Wilja kan träffa Simon och om han inte jobbar. Ska ändå på möte & fixa lite saker. Så två flugor i en smäll!

Och jag lovar er bilder på vårat lilla krypin såfort möbler och färg är på plats! <3 Har lovat mig innan den 30:e, Wiljas födelsedag så SKA det vara färdigt.

Postat av: Madde

Publicerad 2011-03-15 09:14:04

men va va va kommer det ingen mer säsong av Solsidan?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela