Publicerad 2011-03-13 20:52:47 i Livet i Gnesta,

Inatt sov jag och hjärtat i nya lägenheten...


Inatt sov jag och hjärtat i nya lägenheten! Vet ni vilken känsla?! Min FINA och PERFEKTA lägenhet! <3 fy så vi slet! Linus kom till Gnesta vid sju, började tömma mammas lägenhet först! På säng, kläder etc. Sen ner till min gamla och hämtade alla prylar, sen ska jag och Simon gå igenom vad vi ska ha av våra gemensamma möbler. Just nu är jag utan köksbord och massa annat, men det får bli en sak i taget! Just nu njuter jag bara. Vid klockan nio va vi framme i hökis! Bar upp allting, och åkte tillbaka med de gigantiska släpet till Kungenskurva! Sen hem. Skruvade ihop sängen, sen stod vi lääääänge i en varmdusch och bara njöt! Tända ljus, och bara va. Så förbannat mysigt! Och jag bara log, log åt allt! Åt tillvaron, livet och åt att den vackraste människan på jorden bara är min. Förstår det fortfarande inte! La oss i sängen och skulle försöka somna, good luck chuck! Klockan tre inatt stod jag i köket och lagade tortelini, somnade efter fyra tror jag! Och upp tidigt. Så jag är helt slut idag! Åkte till centralen och mötte Simon och Naomi som hade haft Wilja under natten! Hade gått jätte bra, och världens kramigaste lilla tjej fick jag kring halsen! Som jag saknade henne igår, fy! Men skulle aldrig ha gått att flytta och ha henne samtidigt. Åkte till Slussen och fikade med saknade Johanna! <3 satt på mitt älsklingsfik på götgatan! Pratade med chefen och han välkomna mig back in town ;) yey! Im home. Sen åkte vi till mig, snackat, busat, packat upp! Tack för hjälpen<3 sen gick vi och handlade lite middag! Wilja somnade för natten vid åtta, nybadad och mysig! Nu ska jag dricka en kopp te och längta tills imorgon. Ska till Bålsta en sväng! Förstår ni, ist för 2.30 till Linus har jag ca 55 minuter! :D ska luncha med min efterlängtade vän! <3 Ska uppdatera med bilder såfort jag får dator! Puss och Kram.

Postat av: emma - 19årig mamma till hugo :)

Publicerad 2011-03-14 14:39:50

Har simon skaffat ny tjej eller vem är noami?



Hur gick det att sluta amma? TIPS TACK :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela