Publicerad 2011-03-08 20:49:53 i Frågor & Svar,

Frågor & Svar!


Emilia:
ville bara berömma dig för ett grymt arbete som mamma, finns inte många unga som klarar av det enligt min mening.
har läst din blogg från starten då en vän till mig hittade din blogg och tyckte att jag skulle läsa den för att den enligt hennes mening
skulle vara lärorik, vilket den var, över all förväntan. och nu ligger du och din blogg bland mina favoritbloggar! med din livshistoria och
din vardag du delar med dig av så känner jag att det finns hopp för mig också ute i världen,
att man inte ska ge upp efter ett försök. Kämpa på, och grattis till lägenheten! Du gör en strålande insats med allt i livet!
Svar:

Gud, jag vet inte vad jag ska säga.
Just nu behövde jag verkligen höra din fina kommentar! fan alltså att det finns människor som du?
Man kan inte gilla alla, så enkelt är det bara. Men att du verkligen läst igenom min blogg från start till nu och har den uppfattningen om mig är starkt.
Tack, från hjärtat. Vill bara ge dig en stor kram och få dig att förstå hur mycket dessa ord värmde <33

Anonym:
Åh vad härligt hökis är ju jätte mysigt! Vilken tur du har!! Är det 1a hand eller 2a hand?
Lycka till :)
Svar:
Jag har fått den i andrahand tillsvidare. Så, i princip sålänge jag vill. Och för oss är det perfekt, då jag redan har en lägenhet i förstahand men som jag känner att jag inte vill ha. Och Wiljas Pappa hyr den av mig tillsvidare :)

Nicole - mamma till C & gravid
va duktig du är som drar ut och fotar med jämna mellanrum.. jag är sämst att hamna på bild själv :)
Svar:
Haha, IBLAND så! Ställ dig framför min kamera istället^^, älskar att takort och vill göra ett portfoolio med olika teman! RUSKIGT roligt.

Hahha:
hahahhaa. MITT I PRICK! Du måste ju erkänna att det stämmer rätt bra :)
Du är ju verkligen ingen ordinär mamma.
Svar:
Nä, det är jag inte! Och vill inte vara en ordinär mamma. Jag stävar inte efter att vara som alla andra, inte direkt mitt mål.

Amanda:
Vilken hög panna du har. Precis som Anna Bergendahl.
Svar:
Japp, den är jag född med! och kommer inte att bli av med den heller. Största sannolikhet går även den i arv ;)

tittie:
bättre att vara konstig än precis som alla andra! och det finns väl inga skrivna regler om hur fan man ska leva sitt liv.
lycklig mamma - lyckligt barn! och ännu roligare att om man är tuttfixerad eller inte har och göra med hur bra mamma man är!?
kör ditt race, vi är många som gillar dig för den DU är!
Svar:
Tittie, varje gång du kommenterar så blir jag lika ledsen över att jag inte kan svara! att jag inte kan maila dig, för du ger mig alltid ett sånt fint stöd och sånna fina peppningar! Vem är duuu? vill veta mer om DIG! Hur har du fastnat för min blogg, och varför?
Och TACK <3

H:
grattis!!
du har en helt sjukt bra blogg, följer den slaviskt! jag måste fråga, vad använder du för kamera?? måste ha en sån, snälla svara
Svar:
OH! :D TACK så mycket! Hm, jag använder en nybörjarkamera då jag inte är speciellt skillad.
Jag ska sälja den och uppgradera mig hade jag tänkt!
PERFEKT kamera för att börja, att lära sig hur en systemkamera fungerar. Det är en Nikon D3000.

Postat av: E

Publicerad 2011-03-08 21:01:16

hur mkt ska du ha för kameran? ;)

Postat av: Linda - Mamma till Joline

Publicerad 2011-03-08 21:59:13

Om du vill förbättra kameran och ta bättre bilder så köp ett bättre objektiv i stället! Ett nytt kamerahus gör nog inte så stor skillnad, i så fall ska du nog upp rejält i pris! Som jag förstått det gör objektivet stor skillnad och det man får med kameran brukar inte vara så mycket att hurra för när man köper en billig.



Jag har en Canon EOS 1000D vilket är en liknande den du har, samma prisklass. Jag köpte ett nytt objektiv och nu får jag 100 gånger bättre bilder! Mitt nya objektiv kostade bara 1000 kr nytt ungefär (jag köpte det av en vän för 500).

Postat av: Madde

Publicerad 2011-03-08 23:18:30

Det vet du väl? DU E GRYM!

ÄLSKAAAAAAR också din blogg, den har DET, man vet inte riktigt vad men man älskar o komma in o se er! Jag önskar innerligt att det ska gå bra för dig o lillan ALLTID! :)

Det jag iaf uppskattar mest med dig är att du inte målar upp livet rosenrött, du delar med dig av alla sidor av livet:)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela