Publicerad 2011-03-31 20:16:09 i Livet i Gnesta,

En sak ska ni ha klart för er som läser mi...


En sak ska ni ha klart för er som läser min blogg! Skriv gärna kommentarer, och dela med er om era åsikter! Alla kan inte gilla alla. - så enkelt är det! Men. Skriver ni en kommentar och tycker nånting och vill ha en vettig förklaring om det så finns någon, så tala om vilka ni är. Det sorgliga är ni anonyma som inte står för eran åsikt och ska komma och predikera vad som är rätt ir fel till mig? Ni är bara sorgliga! Stå för det ni tycker. Jag skriver precis vad jag vill i min blogg, jag skriver för MIG! Varför fortsätta blogga om det inte är ok att vara mig själv? Varför läser ni min blogg om ni inte gillar mig ir på sättet jag skriver. Det sista inlägget handlar om att bägaren rann över och att mitt hjärta är just nu i trasor för min dotters skull. Jag kommer aldrig mer nämna hennes Pappa i denna blogg, för det finns ingenting att säga! Det vi har tillsammans är Wilja, och därför har jag respekterat honom. Men när han inte tar ansvar för henne, så är han lika gärna död för mig. Han har ingenting som jag vill ha i mitt liv! Att höra: ditt öststatarluder när jag ber honom hämta sin dotter, vem är det att visa respekt till? Jag är less, jävligt less! Så låt mig säga vad fan ni vill. Hade ni varit i min sits kan jag lova er att ni hade gått längre än detta inlägg. Någon gång tar orken slut att respektera någon, och min ork är nu slut. Jag behandlar folk på de sättet dom behandlar mig!

Postat av: Madde

Publicerad 2011-03-31 20:24:02

Usch det låter verkligen surt mellan er!

Tycker det e synd att han blivit sån, tragiskt med pappor som inte tar ansvar, det händer tyvärr allt för ofta! :(

Är iaf glad att du är så lycklig annars nu, det e du värd! :)

O fortfarande du e så himla snygg i ditt hår:)

Postat av: A

Publicerad 2011-03-31 21:38:01

så jävla pinsamt att han kan behandla sitt barns mamma på det viset, och sitt barn framförallt! blir så arg så jag skakar när jag läser det här!! arrrrghh! vill bara slå in det i skallen på han att han borde prioritera sin familj, innan han mister den helt! kämpa kämpa, för vad folk än säger så ser alla att det här är en kärleksfull mamma, du är bra! ville bara att du ska veta det! kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-03-31 22:09:49

Det är väldigt tråkigt när det blir så här men DU har Wilja, den vackraste gåva man kan få. Det betyder allt! Har hennes pappa inte vett att förstå vad han gör mot henne eller sig själv så låt honom stå sitt kast. Det är han som kommer att gå som förlorare ur detta i så fall. Jag växte upp helt utan en pappa...men hade fullt av andra vuxna människor runt omkring mig som älskade mig...och det är faktiskt det allra viktigaste.

Styrkekram!

Postat av: Rebecca

Publicerad 2011-03-31 22:11:42

Hej!

Jag gillar din blogg för din vilja, din kämpaglöd och din egna stil. Du verkar vara en bra mamma som vet vad hon vill och kämpar för det!



fortsätt såhär, du kommer gå långt!

Postat av: M:et, Vincent's mammiii

Publicerad 2011-03-31 22:26:17

Jag läser din blogg dagligen och I know, jag är sämst på att kommentera.

Men jag grinar typ varje gång du skriver. Inte för att det alltid är sorligt eller superduperlyckligt. Utan för att du skriver så grymme bra!

Love it!<3

Postat av: Karro

Publicerad 2011-04-01 07:41:59

Jag har knappt kommenterat här på bloggen förut men har läst den från start. Du gör så jävla rätt! Wilja kommer tjäna på att inte ha en strulig pappa i sitt liv, visst det är bra med två föräldrar - men hellre en BRA förälder än två mindre bra, eller hur!! Du kommer klara det galant, och skit i alla spydiga kommentarer. Du vet att DU är en bra mamma och det är det enda som räknas! Många kramar till dig

Postat av: Isabell

Publicerad 2011-04-01 10:35:04

Stå på dig och kämpa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela