Publicerad 2011-06-07 00:10:19 i Livet i Gnesta,

Gnestahelgen, avslut! <3





Sen började söndagsmorgonen med att vi vaknade HALVNIOOO! Alltså inte mkt sömn denna helg inte ;)
Städade iordning hemma hos mami, packade in bilen! åkte till stopp och handla nödproviant under bilresan, skulle ju åka till Bålsta! :D
Stannade till på Arena och moffla i oss lite Pizza, hämtade min systerson och åkte till landet för att hämta WILLY! Som plaskade runt som en tok på altanen, tussan! <3 inte ett dugg intresserad va hon av mig, hon hade för roligt. känns så skönt att veta att de hade gått så BRA! och att hon verkligen hade de bra hos min syster, gjorde mig så lugn.. <3

Tusen tack för att ni ville ställa upp! Det behövde jag verkligen, och att känna mig HELT lugn :)

SÅÅÅ..
Började den roliga resan mot Sthlm, Wilja skrek i bilbarnstolen i över en timma! tillslut fick vi stanna till i segeltorp för att ja skulle få ta upp henne ur stolen! gick ut ur bilen, och hon slockna på EN gång.. ner i stolen igen, och svängde mot Hökis! kände mig tvungen att åka hem med henne, inte tvinga henne att sitta där en timma till.

Men hon sov två timmar till efter de! slagen hjälte <3
Som ni förstår har jag haft en SJUKT underbar helg!

 

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-06-07 10:32:54

Gud, vart har du köpt din uuuuunderbara klänning!?

Postat av: E

Publicerad 2011-06-07 13:42:45

Ååå, vad är det för fin klänning du har på dig?! :D



Ha det jättebraa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela