Publicerad 2011-06-16 12:53:33 i Bara Patricia,

Gå ner i vikt projekt :D


 

(Det är en HEMSK bild) som togs på min gudsons dop i December.
Men jag vill bara få fram att under den här tiden så var jag... helt jäkla utmärglad! Jag åt som en häst, men rasade i vikt. Vad jag än ÅT så gick jag inte upp i vikt, och jag hatade det. Jag vägde som minst 46 kg.

Jag och Linus ställde oss på vågen när vi va hemma hos hans föräldrar! och OJ säger jag bara.
Jag har ökat upp till 53, och det känns inte okej. Jag vill gå ner till 50, och sen bygga muskler! DÅ är jag hur nöjd som helst med min kropp. Men just nu har jag fått tillbaka allt FLUBBER! Och de gillas inte.

Så framöver så är det slut med bröd, pasta, godis och bakelser! då självklart undantag för kalas, och om man sitter med familjen såklart! Men att undvika de under vardagarna, för jag äter alldeles för mkt skit! Och min kropp drar åt sig ALLT just nu, antagligen eftersom den SKREK av att öka förut!

Så nu blir det att kombinera lite shakes och äta lättare måltider så jag får en liten kick!
Det är inte MKT jag vill gå ner, tre små kg. Så de ska inte vara smärtsamt! Bara att jag känner att jag är NÖJD.

Folk får tycka va dom vill, men jag gör detta bara för mig själv och för ingen annan! :)
Är jag nöjd - så ska folk vara glada för min skull.

Så har som MÅL att väga kring 50 då de är dags att åka till Grekland i Juli :D

Postat av: Nicole - mamma till C & gravid

Publicerad 2011-06-16 13:12:20

Bra att ha mål tycker jag.. sen egentligen är vikt bara en siffra ;)

jag är helt fixerad nu när jag är gravid och annars bryr jag inte mig ett jota men det har nog att göra med att man inte vill se ut som en kossa.

Postat av: Rebeccas

Publicerad 2011-06-16 13:29:42

Det är kärlekskilon patricia ;) heelt normalt , ja ska ner mina gamla kilon haha tror dock inte ja klarar mig ner till 65 igen.. herre ;O Kör hårt! <3

Postat av: jessica

Publicerad 2011-06-16 15:13:45

Det kommer du klara galant :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela