Publicerad 2011-06-16 17:06:18 i Wilja 13-16 månader,

Bus hela dagen!


Idag så har jag och mitt snoriga lilla troll varit ute hela dagen och busat! va i parken, gick förbi en sväng på BVC här i Bålsta och så! nu ska alla papper skickas från Gnesta hit så vi kan göra vägningar/mätningar här så slipper jag åka till Gnesta varje gång det ska göras! Sen så gick vi in till Centrum, blev bjuden på en STOR kopp med kaffe och två EXTREMT stora kulor med glass åt Wilja! Ägaren ville fira för att han hade fått alkoholtillstånd!^^, med lite ångest så gick vi och satte oss. För jag visste att minst halva glassen skulle lämnas ensam kvar på bordet! ;) mamma smakade en liten sked, och Wilja åt som en liten tok! SHIT va jobbigt de va att stå emot. Men känner mig allt lite duktig! :D

Påväg ut så mötte jag en tjej med en dubbelvagn, och Wilja knatade fram direkt för att hälsa på bebisarna!
Stod och pratade en stund, jätte trevlig tjej! Precis nyinflyttad här också mer eller mindre, så stod när nån timma och pratade, och mitt nummer tog hon också!
Kul att träffa någon här så Wilja får busa av sig och aktivera sig mer innan de e dags för förskolan.

Känner att JAG inte räcker för henne, utan hon är så aktiv och så frammåt så de känns som jag hämmar henne.
Wilja är ett RIKTIGT dagisbarn som behöver fart & fläkt tills hon stupar, och jag håller inte riktigt hennes tempo!

När vi kom hem så stod älsklingen i duschen :D han hade slutat lite tidigare, nu sover dom sin dagliga lilla nap och här sitter jag och lägger in bilder och bloggar. Ovanligt? inte speciellt.

Jag älskar dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela