Publicerad 2011-01-12 17:17:01 i Dagens Mama,

Sugna på att fotas?




Vackra fina människa! <3
Sitter och rensar lite på datan, alla miljoner bilder jag har.
Är det någon som känner sig manad att ställa sig framför kameran, eller barn! Har ett litet fotoprojekt på gång! och ja tycker de e så fruktansvärt roligt, även om ja kanske inte är så jätte duktig :)

Men ni får välja tema själva!

Postat av: Michaela

Publicerad 2011-01-13 01:05:12

Heej Patricia jag bara älskar din blogg har följt den nu ett tag :) synd att de tog slut med Simon men du är stark och kommer säkert klara dig bättre utan honom! Du är fin så du kommer hitta tusen andra liksom..jag undrar vad du menar med ditt projekt att du söker folk eller barn som ställer upp och man betalar dig eller vad?? Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-13 15:55:28

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-01-13 16:00:34

Hej! Jag har följt din blogg ett tag och tycker du verkar riktigt trevlig =)

Jag skulle mer än gärna fotas tillsammans med min son, har knappt några på han och mig då det nästan alltid är jag som står bakom kameran och fotar =)



men jag måste fråga, redigerar du bilderna i något program efter? Tycker bilderna ser så "lena" och fina ut.



Nåja skulle vara riktigt kul att få fotas, ihop med min son som sagt.

Var bor du?



mvh sofie

Postat av: naiana mendoca

Publicerad 2011-01-13 17:11:22

jag vill gärna bli fotad men vet inte om jag vågar, stå framför en kamera och så. jag tror jag kommer känna mig ful och värsta neger fettot p.g.a mitt självförtroendet för jag har världens sämsta.



/från tjejen du träffa på tåget en dag.

naiana mendoca som du har på facebook.



kram!

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2011-01-13 18:56:42

Jag & Medina kan ställa uppppp :D

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-01-13 19:15:03

Skulle vara riktigt skoj =)

Vad tar du för priser då?

Funtar på om både jag, min son och min sambo ska vara med på bilden som något familjeporträtt att exempelvis ge bort i present och sånt, bland annat. Kanske utomhus så ljuset blir fint =)



Vi bor i Nynäshamn så det är en bit men vad gör väl det =)

Postat av: Nikki

Publicerad 2011-01-13 20:35:33

Vad är det du vill fota för något?

Postat av: Elmina

Publicerad 2011-01-14 16:12:27

Kan du berätta lite mer om fotona .. var kommer de visas, pengar, smink & såå? Tack för svar :)

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-01-15 10:05:01

Ja men då får vi komma överens om någon dag då, nästa helg kanske om det funkar er? =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela