Publicerad 2011-01-07 18:13:50 i Bara Patricia,

Mammalyx!


     
     

      

  

     

DETTA KOMMER ATT HÄNGA I MIN GARDEROB INOM SNAAAAR FRAMTID! <3
Uppdatering till mig SJÄLV.
Ohoj! De va ett jäkla tag sen, så de tycker jag allt att jag är värd. Man köper BARA barnkläder nu förtiden ;)
Så... Mamma ska ha lite lyx hon också!
Jag bara älskar H&MS nya kollektion! så mkt fint, för nått år sedan hade dom shitnada.
Men nu.... Ja DÖR ! vill ha allt. Gäller o bara VÅGA!

Så leopardmorsa! here i come.


Postat av: Malin, mamma till Jamie!

Publicerad 2011-01-07 18:19:43

Har köp de sista vita linnet fast i blått! Super fint :)

Postat av: Linda - Mamma till Joline

Publicerad 2011-01-07 18:22:30

Tunikan är från Cubus, den finns i rosa också. Den är fin men även mjuk och skön, riktigt bra faktiskt! :)



Vad roligt att du ska visa upp resten av boken. Man blir riktigt inspirerad! Jag håller på med en bok till Joline men jag har sällan ork att sitta och pyssla med den! :P



Det var mycket snyggt du klickat hem också måste jag säga, H&M kan man alltid lita på! ;)

Postat av: Marina mamma till Damien

Publicerad 2011-01-07 22:09:36

Snyggt snyggt snyggt!!

fin blogg också :)

Postat av: Cissi - mamma till Cornelis

Publicerad 2011-01-08 00:11:41

Ahhh vilka fina kläder :D

Ja, shabby chic är så fint! Älskar den där lantliga stilen!

Byxorna är från märket Katvig, köpte dem på http://nelly.com



Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela