Publicerad 2011-01-10 15:37:59 i Livet i Gnesta,

Hallå, vart är ni?




   

  

Måste fråga, vart har ni TAGIT VÄÄÄGEN ? :)
Inga kommentarer & inga läsare längre! Helt gone.

Har varit och handlat med Pappa! Jäkla bankomat som käkade upp kortet?! UTAN att slå fel kod.
Blir ju knäpp, på allvar! hur fan kan den göra så?
Och Nordea här i Gnesta har ju stängt ihop, så... Grattis till oss som lyckas!

Mimmi kom över, bjöd henne på lite lunch. Wilja har tokdeckat i mitt knä. Ikväll blir de en kväll som alla andra! LUGN, och jag behöver de verkligen. Är så läskigt trött! Känns att jag inte har sovit speciellt mycket.

Är det någon som vet vart man kan hitta snygga gratisdesigner? hittar ingenstans.
Och jag tycker om den jag har nu! skrift, kategorier och allt. Men headern och så är så tråkig! Känns inte som jag.

Postat av: Pernilla - 20 år och mamma till Kevin

Publicerad 2011-01-10 15:48:27

Jag har inte försvunnit! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-10 16:53:34

Inte jag heller! Läser din blogg dagligen och blir så glad när du uppdaterar ofta! Dock glömmer jag ofta bort att kommentera!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-10 17:02:42

inte lika roligt längra kanske

Postat av: nathalie - mamma till Medina

Publicerad 2011-01-10 17:08:27

JAG LÄSER HELA TIDEN :D

Postat av: marina

Publicerad 2011-01-10 17:36:51

Jag finns kvar :)

Postat av: Amanda & Oscar

Publicerad 2011-01-10 17:45:15

I'm here!

Postat av: Sandra - mamma till Minéa

Publicerad 2011-01-10 17:49:09

Jag läser varje dag men jag är lite dålig på att kommentera :P

Postat av: Linda mark

Publicerad 2011-01-10 17:53:30

Inte jag heller! Kollar in flera gånger om dagen! älskar att läsa om era tokigheter! Kommer nog till och med att höra av mig till dig angående lite längre hår. Har ju sett hur fin Mimmi har blivit när du fixat hennes hår! :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-01-10 18:15:42

Gratis vet jag inte men att hitta någon med photoshop som kan göra något borde väll inte vara helt omöjligt!? =)

Postat av: Carro - ensamstående mamma till Adam & Alisha

Publicerad 2011-01-10 19:55:25

Jag kan försöka göra en header till dig om du vill? Jag är inget proffs men brukar göra mina och ett par vänners då och då :)

Postat av: Miia mamma till My

Publicerad 2011-01-10 20:02:42

Jag läser och kommenterar. Men ibladn funkar det inte och så glömmer jag bort att gå tillbaka.



Gör en egen header :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2011-01-10 23:53:09

Hej

Om det var ett kort som man bara kunde ta ut pengar på (dvs inte betala med) så gick de korten ut nu första januari.

Bankomaten åt upp mitt kort också för ett par dagar sedan och jag fick panik, men det ordnade sig iaf :P

Men ja, tänkte väl bara säga det och slänga in en liten kommentar då jag läser din blogg i stort sätt varje dag :)

Ha det bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela