Publicerad 2011-01-16 20:59:43 i Livet i Gnesta,

Gårdagen, mår som en bäver!




Gårdagen va minst sagt jäkligt spännande! Fick nog in dom bästa kommentarerna också ;) Folket va så fint uppklädda! Allt från Hugh heffner till Hobbitarna :) Och ja å mimmi körde på: Nada! En enkel klänning. Så får de bli ibland! Jätte roligt att träffa massa folk va de iallafall - De behövdes!

Stod utanför, där står fina Micke i kryckor uppklädd och i mantel!

Jag kläcker ur mig: Och vad är du?
- SER du inte de?
Jo.. Cuasimodo?
Mimmi brister då UT i skratt och han ser mest ledsen ut..... ;D
Han visar i ett tappert försök om att ja ska fatta en ring runt HALSEN..
Gissade en gång till på: Ringaren i notredam! Då ja kom på att de e fan samma person.
Dom skrattar ännu mer!
Men för i helvete Patricia:
Jag är ju FRODO!
Biten föll på plats tillslut..... HAHAHA!
Sen trodde ja att han hade peruk och slet i håret och han SKRIKER till.
Efter en HEL sprayflaska och locktång hade han fått till de fina kaluffset.
Fan, förlåt alltså! ;D

Halvtvå stod jag redan färdig för att gå, ville bara hem! Och Maria kom inte förns ca 02.15 för de blev snöoväder från ingenstans. När ja kommer för o hämta Wilja har ja aldrig sett på maken! hon SOVER, och hade sovit i över TRE timmar, de händer ALDRIG när jag är iväg! hade förväntat mig gallskrik och röda ögon, men inte.
Så hon va verkligen i trygga händer <3 Hon och ellan hade lekt tills dom stupat! sen hade dom gått ut på långpromenad med barnen. Tack underbara ni!
Och eftersom hon sov så sött så bestämde jag mig för att sova kvar i deras gästrum <3

Åt lite mackor och snackade en massa skit! vid fyra så snurrade ögonen, gick & la oss och vaknade kl 10.00.
Då mådde jag: PRECIS SOM JA FÖRTJÄNA! Ändå tog ja Bakistabletter igår? :P
Beställde hem Pizza! där satt vi kl 11 på morgonen o käka.. Hur mysigt som helst! mimmi kom förbi en stund.

Sen blev de att ta sig hem! Sov från 14-17.00 me lillan! och sen somnade hon IGEN 18.00-20.00 så hon va TRÖTT. Riktigt seg dag!

Nu har ja käkat HAMBURGARE... och äter Chips! Vilken jäkla nyttig dag ;D
Nya tag imorgon, Måndag och NYA MÅL.

Postat av: Linda

Publicerad 2011-01-17 15:40:11

Haha jag gissade rätt från början att han och Björn var Frodo och hans vän!Men min kompis Åsa trodde bestämt att de var Harry potter?Haha okej?

Postat av: Tova

Publicerad 2011-01-17 21:37:10

Haha jaa, det är inte lätt att hålla reda på alla bloggar alltid... själv har jag bookmarkat en massa mammabloggar men man har ju inte alltid tid att läsa heller fast man skulle vilja :S



Allt är bara fint med oss, grabben fyllde 1 år igår så hade lite kalas :) helt galet vad tiden går! Hur gammal är Wilja nu?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela