Publicerad 2011-12-18 10:15:04 i De bästa av Bålsta! <3,

Tack alla inblandade.


Igår så började min och Linus färd in mot stan för den sista julklapps-shoppingen! här hemma så va de fint väder, inga konstigheter. Så jag tog mina svarta boots! alltså, inte speciellt varma eller vintriga.... När vi närmade oss stopp ETT: Barkarby! Så vräker snön ner, likaså regnet. När vi skulle in på Chili (50 m) till butiken. Så rinner det redan in vatten i mina skor! HELVETE.. ;D men väl i bilen så upp med fötterna på värmen och dom torkade. Den lyckan varade inte länge, kvällen sluta med minst en rulle toapapper i varje sko......

Kom till skärholmen, strosa runt en massa! För första gången hittade vi ALLA julklappar och allt vi skulle på mindre än en timma. Fy bövelen så skönt! har aldrig gått så snabbt innan :) En riktig lyckad rusch genom alla butiker. När vi va färdiga satte vi oss ner med alla Julklappar och tog en liten fika i väntan på att mamma skulle hamna på plats. I stan alltså!

Tog bilen till Gullmars och parkerade, sen träffade vi upp Mamma & storebror vid åhlens och gick mot restaurangen! blev en mongolisk buffé. Passade på att ge mamma både Julklapp & Födelsedags present! så glad hon blev. Lyckat köp! Utan att tveka.
Väl där så tänkte jag även kidnappa hem henne på en: Mamma & dotter myskväll. Så som hastigast så åkte vi alla mot Bålsta!

Linus hamnade hos totte på tv-spelskväll. Han kunde inte bli nöjdare! ;) Jag och mamma myste ner oss bara vi i alla filtar. Satte oss och gjorde hennes naglar! Fy tusan så bra de blev, kommer bilder. Linus har kameran kvar i bilen! Sen satt vi bara, 01.30 SHIT va tiden hade gått. Pratade om allt, de behövdes♥
Slocknade kring 03, nu har vi frukost i magarna! en dusch nalkas, sen in mot stan och hämta vår prinsessa! Och iväg till Linus storebror för lite julfika.

Postat av: Anna - Mamma till Lowa & Wilton

Publicerad 2011-12-18 10:29:31

Tack så mycket. Din blogg är också riktigt fin :)



Aha den är från Ikea alltså. Hittar den inte på hemsidan. Kommer du ihåg vad den heter? Va den vit från början? Skulle passa perfekt i vår hall, behöver all förvaring jag kan komma åt :)

Postat av: Mia

Publicerad 2011-12-18 10:43:39

varför skriver du VÅR prinsessa hela tiden? Linus ÄR INTE Wiljas pappa..även om du önskade det! och inte snällt emot någon att du beteer dig som om linus är hennes pappa!!

Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Publicerad 2011-12-18 10:51:36

Men herregud! Någon här som vaknat på fel sida utav sängen hör jag allt. Jag önskar inte en annan Pappa till Wilja, om du inte missat de så gör jag allt för att hon och hennes Pappa ska ha en fin relation.

Han är Wiljas biologiska dotter!



Men att hon har en styvpappa som älskar henne som sin egna, och kallar henne för sin prinsessa. Vad är de för fel på det?



Wilja vet gott och väl att simon är hennes Pappa, även om hon kallar Linus för pappa, så VET hon skillnaden. Sköt ditt liv!



Och ja, barn kan du inte heller ha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela