Publicerad 2011-12-18 10:48:13 i Frågor & Svar,

Prostituerad för min magbild?


Anonym:
ASSÅ, för mkt info? eh ja de kan man ju säga!! och ok att man tar bilder på magen men MÅSTE du stå naken i en jävla duch nu oxå? du e ju bara fööör mkt..ska inte du vara en förebild för dina döttrar? tur dom e små o inte förstår än, hade min mamma hållt på såhär hade jag skämts ihjäl! prostituerad nästa?

Anonym:
magen? ja visst ser man magen! man man ser ju förfan nästan hela tuttarna och musen...kul å va hennes pojkvän? om du nu gillar å visa allt så kan du bli medlem på porrigt.se o lägga upp bilderna där istället! och anledningen till att jag inte skriver mitt namn är för va e de för vits? ni vet inte vem jag är änns, och jag har ingen blogg. så mitt namn gör ändå ingen skillnad i era öron!


Svar:
Oj du lilla tjej... Vart ska jag börja någonstans! Jag kan inte låta bli att tycka att en gravid kvinnas kropp är det vackraste som finns, naken eller med kläder på! i mina ögon så finns det inget sexuellt alls i att ta ett kort även om det så är i en dusch och visa upp min mage. De delarna syns inte, och vad gör det om en bit av 'bröstet' syns? kolla runt i mammabloggarna så ser du att de flesta tar dessa bilder. Och i mina ögon är det VACKERT.
Att ha sitt barn växande i sin kropp är ett mirakel, och den största gåvan som kan hända! Varför ska jag dölja mig och min kropp? Jag skäms inte! Inte alls. Och vet ni? Att ta sensuella bilder är jag FÖR. Även om dessa aldrig skulle läggas ut såhär, så tycker jag inte de är fel. En kvinnas kropp är helt otrolig, tjock, smal eller mullig.
Det är vackert, har du personlighet så är de DET du får ut i korten och det är de som syns. UTSTRÅLNING!

Att du inte har egna barn, det märks. Och att jag är prostituerad för att jag lägger ut min växande mage på bild kan nog vara det löjligaste jag har hört. Att du själv är medveten om dessa sidor måste ju innebära att du själv medverkar där! TACK för infon! Att du som skriver detta en gång ska bli mamma, de våndas jag över.

Postat av: Madde

Publicerad 2011-12-18 11:10:43

Bra stå på dig!!!!!! De där idioterna vet inte va de snackar om! bilderna är jättefina och du är jätte fin med din mage :) Kram

Postat av: Charlotte - Mamma & Gravid

Publicerad 2011-12-18 11:17:12

Ah va arg man blir, det är ju sååå vacker med gravid mage, och dom bilderna bara älskar jag, man ser för fan inte alls tuttarna eller musen, nej det är bra att du står på dig för dom bilderna är verkligen hur vackra som helst!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-18 11:46:44

Absolut är det jättevackert att vara gravid! MEN..jag kan iaf tycka att du åtminstonde kan ha trosor&bh på dig när du åtminstonde lägger ut på bloggen. ok, om du vill ha privata bilder. men just på bloggen. Men det är ju vad jag tycker! Och bara för att andra mammor lägger upp naket måste du göra det oxå eller?

Postat av: jessica, mamma till ella+linus

Publicerad 2011-12-18 11:53:30

suck är den ända jag får fram! SÅ MÅNGA SUCKAR.

fan va folk är avundsjuka jämt:)

du är sååå vacker! älskar Alla dina grymt fina bilder!!!

Postat av: Josefin - Mamma till melwin 100831

Publicerad 2011-12-18 11:59:44

Men fy vad barnsligt, ta inte åt dig fina du! Jag avgudar bilderna, de är så himla fina! antagligen har personen i fråga inte blivit vuxen nog, eller inte har varit gravid. Man ska ta mycket kort, jag önskar att ja kunde ta mer sånnahär kort.. De är ju så hiiimla fint! Skit i dom, du har öga för fotografering

Postat av: Ania

Publicerad 2011-12-18 12:43:49

Tack för att eu lägger upp, visar och berättar! För mig som är gravid för första gången är din blogg underbar! Tack för din vackra mage som du stolt visar upp!

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-12-18 12:55:39

Så rätt, stå på dig Patricia! Håller helt med dig, det finns inget sexuellt i bilderna och en växande mage är vackert!!!



/En annan bålsta-bo :)

Postat av: Em

Publicerad 2011-12-18 13:24:56

VAD FAN E DE MED FOLK...

visa upp vad FAN du vill, de e vacker som gravid det e ju bara SVARTSJUKA som gäller... dom kommer INTE få lika fin mage som du har när dom e / var gravid/a ...



STÅ PÅ DIG..

Du ligger ju ej & särar på benen.. man ser MAGEn & visst så ser man LITE av underdelen av bröstet & nedredelen av kroppen kan man ej se då bilden E MÖRK, de e en bra bild som utelämnar saken till allas fantasi

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-12-18 13:34:12

Haha ja shit vad porriga dom bilderna är =P. Kul att det finns sådana människor också så vi andra har något att skratta åt =). Jag behöver väl inte ens skriva att du inte ska bry dig va? =)

Postat av: .

Publicerad 2011-12-18 14:16:39

En gravid mage är vackert ! Tycker det va jätte fina bilder :)

Postat av: Malin - mamma till Thea

Publicerad 2011-12-18 14:38:02

Männskor som lägger dessa onödiga är bara extremt avundsjuka. Du är jättevacker och en kropp är det mest naturliga som finns! :)

Postat av: Mica - Änglaförälder till Nicholaj & gravid

Publicerad 2011-12-18 14:56:18

Bra att du står på dig!

Själv tycker jag att det var jätte fina bilder som är värdiga en ram till och med. Och att dom säger att man nästan kan se musen och tuttarna tycker jag bara är löjligt. Är det de man fokuserar på dina magbilder.. Nej! Det är väl snarare den fina magen ögonen dras till. Längtar tills jag själv kan börja fotografera min växande mage. <3

Postat av: Malou

Publicerad 2011-12-18 15:39:11

Larvigt! Man får väll blunda om det känns för mycket? Jag tänkte inte alls på mer än att du fotat din mage. Inget annat syns direkt. Att man ens orkar ta illa upp! Det är fan en gravidkropp, vackraste som finns! Vem fan bryr sig om halva bröstet syns?! Nej det är bra Patricia, stå på dig!! Det var jättefina bilder!

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-12-18 15:48:47

Du är jättevacker! Det är din blogg, du får lägga upp exakt vad du vill, skriva vad du vill och tycka vad du vill! Har folk nåt emot det, sluta läs bloggen då, och koncentrera er på ert egna liv.

Postat av: Josephinewestling - Mamma till Vira

Publicerad 2011-12-18 20:22:05

haha hur orkar folk..



FINA BILDER PÅ EN FIN KVINNA..



Puss

Postat av: Maria

Publicerad 2011-12-18 22:53:46

Oj, alltså.. Om man nu inte vill se vackra bilder på en kvinna med en underbar gravidmage kan man helt enkelt låta bli att kika in här. Så enkelt är de i mina ögon. Kram till dig!

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-12-19 08:13:29

Gud så tragiskt att se att vissa människor inte har något mer intressant att hitta på i sina liv än att klanka ner på bilder som läggs upp i privata bloggar (?). Om man nu inte tycker att dessa bilder är vackra och ser att de är baserade på att en kvinna stolt visar upp sin gravidmage, utan gärna vill vända dessa magbilder till erotiska sex bilder (fråga mig inte hur, men okej??), varför då kommentera bilderna? Ja, att vi andras sitter här och skrattar, samt skakar på huvudet åt era okunniga och barnsliga kommentarer behöver vi väl inte spinna vidare på haha. Så avlsutningsvis, väldigt vackra bilder.

Postat av: beatrice

Publicerad 2011-12-19 13:06:22

Skit i sådana äckliga kommentarer. Folk är enbart avundsjuka! Vill de inte titta så ge fan i det då! Du är jättevacker och det är bra att du står på dig!

Postat av: Hilda

Publicerad 2011-12-19 22:22:26

Att människor orkar. Att vara gravid är så otroligt vackert och jag har personligen aldrig uppskattat min kropp på de sätt jag gjorde under min graviditet. Jag kände min attraktiv och speciell, tänk vad vi kan, vi kvinnor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela