Publicerad 2011-12-25 10:22:57 i De bästa av Bålsta! <3,

Oslagbar kärlek!



En mammas kärlek är obeskrivlig!
Att ha fått bli mamma, är det bästa som någonsin hänt mig. Tänk på de alla ni där ute som ser de som ett misslyckande. Jag har ett liv att tahand och värdera om, vad har ni? ♥

Postat av: Amanda - Blivande mamma i februari

Publicerad 2011-12-25 12:18:34

Så underbart, håller verkligen med dig! förstår mig inte på de som påstår att unga mammor förstör sitt liv, det är ju snarare tvärt om. Längtar som tusan tills min lilla är här! :) <3

Postat av: Sanna - Mamma till Embla

Publicerad 2011-12-25 12:32:43

Tack så mycket finis :) Vilket sjukt underbart kort,kärleken syns verkligen :)

Postat av: jennifer

Publicerad 2011-12-25 14:12:19

åh myyysbild!

Va fint att ni också hade en fantastisk julafton!

Postat av: Elin

Publicerad 2011-12-25 16:34:15

Så fin jul du har haft! Vilka bilder!

Tänkte bara säga att håret är påväg hem till mig nu så borde få det imorrn! Så tänkte höra om det fortfarande funkar den 27e för dig? :)kram

Postat av: Sara

Publicerad 2011-12-25 17:44:54

Så fint skrivet <3

Håller verkligen med dig,att bli mamma är det finaste och det mest underbara!

Jag är så lycklig för att jag har Nathalie,som du skrev jag har ett liv att ta hand om och värdera <3



Puss & Kram



Hon är verkligen lik dig Wilja,så himla söt liten tjej :)

Postat av: ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

Publicerad 2011-12-25 21:29:45

SÅ FINA ♥

Postat av: Amanda

Publicerad 2011-12-26 11:18:39

Fin bild. Men det ser ut som att du försöker hångla upp henne, haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela