Publicerad 2011-12-12 08:37:42 i Wilja 17-24 månader,

Morgonmys med världens finaste.




Morgonen började med att jag skulle gå ut till köket och hämta ett glas vatten åt snorpan! De va mörkt och tyst i hela lägenheten, så självklart så trodde jag att vi va ensamna. När jag gick upp utanför dörren så står Linus där! Utan att säga NÅGOT i mörkret... och skrämmer bokstavligen skiiiiiiiiiten ur mig!!♥ skrek till, och hoppade en meter upp i luften kändes det som.

Imorse ville Wilja gå upp sådär onödigt tidigt enligt mamma, de är mörkt och regnigt ute! En såndär dag då man helst sover bort, och inte stiger upp. Men vi är förflyttade till soffan & har haft massa frukostmys! kollar på lite barnprogram nu en stund. Sen får vi se vart denna dag tar oss någonstans! inga större ansträngningar har jag på känn. Man har knappt lust att gå ut dessa blöta dagar!
VILL HA SNÖ NU NU NU!

Postat av: Johanna 23 - mamma till 3

Publicerad 2011-12-12 08:52:42

Jag vet och jag försöker verkligen:( men det som går inte. Nå väl.. ser fram emot den dag jag äntligen kan börja plugga.



hur går det för dig och lillan i magen?

Postat av: Jela - mamma till neo

Publicerad 2011-12-12 09:48:49

Jaa usch så värdelöst detta väder är! längtar också till snön, om vi får nån.. tycker Stockholm bara haft blask senaste åren :/



Mysiga bilder, ser att Du o jag hade samma Bf datum (med wilja) haha, men min son kom 26 feb istället :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-12-12 10:01:53

Sv: Tack så mycket!

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-12-12 10:21:55

Gosigt!

Postat av: Emma - Gravid Igen

Publicerad 2011-12-12 10:58:34

fina ni <3 Här är det massor med snö!

Postat av: Malin - bf 7 mars 2012

Publicerad 2011-12-12 11:06:34

Åh vännen då!

Idag är det en helt okej dag får se om det håller i sig bara. Och jag har väl mått sisådär under graviditeten då jag fick reda på det ganska så sent. Men jag känner inte att jag får de stöd jag vill ha men samtidigt så vet jag att jag får det. :(

Men tack för din omtanke <3



Kramar

Postat av: Suzette Nilsson

Publicerad 2011-12-12 11:30:37

Så mysiga bilder! Din header får en att le av lycka! :)

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-12-12 12:04:37

Tidiga morgnar kan ibland vara mysiga morgnar.. Här fick dock barnen väckas halv 9 hahhaa

Postat av: Malin - Mamma till Alice & Lowe

Publicerad 2011-12-12 12:20:12

Åh vilka mysiga bilder, älskar såna där morgnar :D

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-12-12 19:41:03

världens finaste Wilja och Patricia! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela