Publicerad 2011-12-04 21:18:11 i Välkommen hem till oss!,

Min pepparkaksflicka!






Ikväll så förvandlades min lilla efterlängtade skatt till en liten pepparkaka! ♥ Har massa bilder, men orkar inte sätta mig och redigera alla idag! så de kommer mer imorgon.
När jag hade varit i stan och hämtat tösen så hämtade hjärtat oss vid tåget! I dörren mötte vi mina svärföräldrar. Skulle hjälpa oss med de LÄCKANDE badkaret... Nu är de ordning på de iallafall och vattnet är åter i rullning! ^^,

Myst hela kvällen, och vi ska mysa vidare här hemma.

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-12-04 21:27:10

aaaw sötkakan! :)

Postat av: Mysan

Publicerad 2011-12-04 22:03:52

Typ super sööt. Och henne ska jag få träffa imorgon. Ska bli kul! :P

Massa kramar Mysan

Postat av: Josefine - gravid

Publicerad 2011-12-04 23:09:15

Sv; åh tack snälla du :) Grattis till er lilla flicka med :) vilken stolt storasyster Wilja kommer bli :) kram

Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

Publicerad 2011-12-05 08:55:22

sötaste pepparkakan ever! :)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-05 08:58:33

SV: Ja, jag har läst lite recensioner och folk verkar vara jättenöjda. Ska bli spännande att se :)

Postat av: ENDENISE

Publicerad 2011-12-05 09:40:07

sv: Jag har faktiskt en mörk färg står jag väntar på mig i badrumsskåpet haha, har inte vågat använda den ännu för jag vet inte om det är de jag vill ha. Känns som om jag alltid har det. Men vi får se :D Trivs bäst i mörkt. Kramis

Postat av: Johannaty Ciara & fotbollslivet

Publicerad 2011-12-05 12:14:14

Så söt hon är.

spanade också in dina snygga naglar nedan, pysslar du själv hemma?

Jag är så sugen på att gå och göra något glittrigt nu till jul :)

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-12-05 16:23:16

MEN AW,, va söt! :D

Postat av: Em - Mamma till Malva & Tvillingar i Magen.

Publicerad 2011-12-05 16:56:31

Söta lilla Wilja! <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-12-05 17:50:17

Aaaw sötnöt:)



Svar: vad kul.. Men där ser man, hittade lite bilder på lägenheten:) kraam

Postat av: Malin - Mamma till Alice och Lowe

Publicerad 2011-12-07 09:52:25

Åhh så sööt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej
Min profilbild

Patricia

Den här bloggen startades i samband när jag väntade min första dotter Wilja. Att den skulle växa så snabbt hade jag inte en aning om!

Här skriver jag om hur det är att vara tvåbarnsmamma till två små flickor! Vår lilla familj är bosatta i Bålsta där vi köpte vår lägenhet i somras. Häng med i en blogg där inte livet alltid är på topp, och rosa fluff fluff. Förvänta dig starka texter och mycket personlighet! Jag hoppas ni kommer att stanna.


För kontakt, eller frågor kring samarbete:

[email protected]


Wilja Cornelia

Wilja Cornelia

Novalie Ofelia

Novalie Ofelia

Wilja Cornelia Lindh

Jag är en tjej på 19 år gammal. Jag och min sambo har precis fått ett förstahandskontrakt på en jätte fin lägenhet på Stora torget! :) Vi väntar vårat första barn som är beräknat tills den 19:e Mars 2010, och våran lycka är helt fullständig!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela